Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog even een andere vraag: heb nu een rpm front bumper gekocht (wide) maar als ik nu een scherpe bocht maak komen de voorbanden tegen de bumper aan. Niet heel veel maar hij raakt hem wel. Hoort dat zo?
.
Tja het hoort niet!, de wielen, moeten overal even breed zijn. Als voor breder is dan achteren, dan moet je de voorwieen verwisselen met de achterwielen...
Ze hebben verschillende offsets (hoever de velg uitsteekt ten opzichte van de meenemer.)
Je bent welkom, dat weet je, bel of mail maar even waneer je wilt komen, kijken we er meteen even na....Moet toch nog een keer bij je langs voor de lader. Zou je willen kijken??![]()
Haha precies, zo denk ik nou ook elke keerIk heb precies hetzelfde maar kon niet vinden wat het was.. Ik denk maar zo, het is goed totdat het fout gaat..:wink:
beste mensen,
wie kan mij helpen?!
mijn stampede vxl rijd voor uit als die achter uit moet, en achter uit als die voor uit moet.
als ik de handleiding lees dan staat er:
motor wired backwards
wanneer ik dit letterlijk ga vertalen staat er dus de motor naar achteren bekabelde.
nu heb ik geen idee wat dat betekend...
is er iemand die mij kan helpen?!?!?!
De middelste moet blijven zitten, de 2 buitenste moeten worden omgedraaid.Naar je motor toe lopen 3 stroomkabels, 2 daarvan omdraaien zorgt dat je VXL de andere kant op gaat draaien.
De middelste moet blijven zitten, de 2 buitenste moeten worden omgedraaid.