Het Stampede VXL topic

Nee, dat hoort niet zo. Verkeerde bumper besteld misschien?
Dat ratelen kan een steentje in je spur of pinion zijn. even naar kijken dus :D

Tja het hoort niet!, de wielen, moeten overal even breed zijn. Als voor breder is dan achteren, dan moet je de voorwieen verwisselen met de achterwielen...

Ze hebben verschillende offsets (hoever de velg uitsteekt ten opzichte van de meenemer.)

Tja het hoort niet!, de wielen, moeten overal even breed zijn. Als voor breder is dan achteren, dan moet je de voorwieen verwisselen met de achterwielen...

Ze hebben verschillende offsets (hoever de velg uitsteekt ten opzichte van de meenemer.)

Moet toch nog een keer bij je langs voor de lader. Zou je willen kijken?? :rolleyes:

Sinds gisteren ook in het bezit van een full-alu Stampede....moet nog een motor/esc op en een leuke kap en dan kunnen we ook gaan als een:banana:.
Iemand nog tips voor een leuke combi :confused:...het liefst wel H2O proof natuurlijk ;) .

beste mensen,

wie kan mij helpen?!
mijn stampede vxl rijd voor uit als die achter uit moet, en achter uit als die voor uit moet.
als ik de handleiding lees dan staat er:

motor wired backwards

wanneer ik dit letterlijk ga vertalen staat er dus de motor naar achteren bekabelde.
nu heb ik geen idee wat dat betekend...
is er iemand die mij kan helpen?!?!?!

beste mensen,

wie kan mij helpen?!
mijn stampede vxl rijd voor uit als die achter uit moet, en achter uit als die voor uit moet.
als ik de handleiding lees dan staat er:

motor wired backwards

wanneer ik dit letterlijk ga vertalen staat er dus de motor naar achteren bekabelde.
nu heb ik geen idee wat dat betekend...
is er iemand die mij kan helpen?!?!?!

Naar je motor toe lopen 3 stroomkabels, 2 daarvan omdraaien zorgt dat je VXL de andere kant op gaat draaien.

Hoi ik heb een vraagje,
ik rijd met de vertanding 26/86 met een 3s 5000mah 20c lipo accu
gaat lekker hard maar als ik 5 tot 10 minuten rijd word het motortje zo warm dat je hem moet laten afkoelen dat is best irritant heeft iemand een idee om misschien het motortje te koelen?

Bij voorbaad dank.;)

ventilator erop, gearing aanpassen(kijk in de manual bij de gearing chart),2S Lipo, ...... lees het topic maar eens door of het andere topic bv slash 4x4, staan tips en tricks genoeg in ..........;)

Laatst bewerkt:
ventilator is een goed idee maar hoe en waar moet je die monteren?, heeft iemand ook een idee welk ventilatortje? want het moet toch mogelijk zijn om gewoon normaal met een 3s te kunnen rijden zonder steeds te moeten stoppen. Met 2s rijd ik ook maar dat gaat natuurlijk minder hard wat ik dus ook minder leuk vind maar dan word hij ook vlink warm.

Grtz. PedeFan

ik zou eerst proberen met lager te vertanden. pas het aan aan je rijstijl, bijv. bashen echt lager of speedruns mogen wel hoog.

anders zoek je naar een heatsink.
1251718361-30389-0.jpg

of met een fan.
rc%20540%20motor%20heat%20sink%20with%20fan%20blue.jpg

let dan wel op de maat van de motor, de size is 540 van de vxl.

Back