P
PedeFan
Guest
thx ga even kijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan zit er onbalans ik je achterbanden, je moet even je achterbanden er af halen, aan een pinnetje of zo iets doen, en dan klein beetje draaien, het zal blijven hangen bij een punt waar het beneden het zwaarst is, dan met je aan de bovenkant een stukje gom doen, of kneedgum ect. blijf zo door gaan totdat de band overal even zwaar is. Dan zal het als het goed is over moeten zijn.Hoi,
Heb een klein probleempje..
Mijn Stampede XL-5 gaat trillen bij de achterbanden als ik gas geef. Het lijkt erop dat de banden niet uitgelijnd zijn zoals bij een echte auto. Maar als ik kijk naar de aandrijfas, dan zit daar spelling in van een een paar mm. Is dit probleem bekend bij jullie?
Kortom: Als ik gas geef en ik heb de auto in mijn handen dan trillen de achterbanden behoorlijk.
Groet TEC
Hoi,
Heb een klein probleempje..
Mijn Stampede XL-5 gaat trillen bij de achterbanden als ik gas geef. Het lijkt erop dat de banden niet uitgelijnd zijn zoals bij een echte auto. Maar als ik kijk naar de aandrijfas, dan zit daar spelling in van een een paar mm. Is dit probleem bekend bij jullie?
Kortom: Als ik gas geef en ik heb de auto in mijn handen dan trillen de achterbanden behoorlijk.
Groet TEC
@Filmpje:
Teveel speling, waarschijnlijk op te lossen door shimmetjes, passchijven, of overstappen op kogellagers. De XL5 heeft daar nog glijlagers (bronzen bussen) zitten.