D
Dudok12
Guest
Wat zijn aan te bevelen aanpassingen voor de Stampede VXL, buiten 2S lipos, RPM dust cover etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat zijn aan te bevelen aanpassingen voor de Stampede VXL, buiten 2S lipos, RPM dust cover etc?
Dank voor de suggesties. Heb bij liquid de RPM bumper en sealed dust cover besteld, samen het de traxxas 86T spur. Ik ga de truuk met de accu onder zeker proberen: moet fijner rijden, mn on-road.
Had nog wat noob vragen voor de experts, dit keer over onderhoud en storingen:
- Mijn Stampede trekt naar rechts bij het hard remmen. Is dit normaal/ te verhelpen?
- de achterste schokdempers veren minder krachtig omhoog dan eerst. Als ik de achterkant omlaag duw, komt deze maar tot halverwege omhoog... Wat betekent dit en hoe is dit te fixen?
- wat voor onderhoud heeft de stampede nodig, naast zand en stofvrij maken na een rit? Tips?
Namens de andere noobs/ beginners op dit forum: bedankt!
de droge smeerfilm is van de firma kent automotiveGoeie tip Mike1969 van de droge smeerfilm. Heb je een merknaam? Zou de praxis zoiets hebben?
Qua aandrijfassen: ik heb geen zwaardere aandrijfassen gezien, al surfend, wel kwam ik dit tegen: #4628X HARDENED STEEL DIFFERENTIAL OUTPUT YOKES (2), waar je aandrijfassen aan vast zitten. Kijk ook eens hier voor mogelijkheden om de Stampede te verstevigen...
ook weer een goeie tip.Ik las op het Stampede Forum van Traxxas dat het mogelijk moet zijn om de aandrijfassen "andersom" te monteren, dus met het dikste stuk boven, om te voorkomen dat stof en troep de assen binnendringt. Verder werd daar betoogd dat het fijn is dat de assen de zwakste schakel zijn, anders ging je diff naar zijn grootje...