Het Stampede VXL topic

Vandaag is mn motertje van me xl-5 doorgebrand (lol). Zou ik er nu een vlx setje inzetten? Ik ben ook al een tijdje aan het sparen voor een e-maxx of iets in die richting.

Ligt eraan wat je wil, ga je voor de vxl set in de stampede of een emaxx?
Die beslissing kunnen we niet voor je maken.
Zijn beidde leuke auto's iig, denk dat de emaxx wel langzamer is dan de stampede vxl, maar wel weer sterker en heeft 4wd.

@ koen : Haha Lol.
@ ashie14 (ofzo) Ja ik ben 13 dus...???
Hopelijk berijp je wel dat dit gewoon een grapje van mij en Emil ( mag ik Emil zeggen Emil? )??

Groeten,

Ruud

Heb je soms problemen dat je zo verhit reageert op alles, eerst noem je en volslagen normaal antwoord dom, en haat je nu ook al dingen..(:mrgreen:) Wil je er soms over praten, en orde scheppen in de chaos die nu in je hoofd rondwaart?

Je zus, ik ga maar eens psychiatrie studeren in plaats van electrotechniek:mrgreen:

Is dit nou echt nodig hoe je reageert?;)
Heb je soms problemen dat je zo verhit reageert op alles, eerst noem je en volslagen normaal antwoord dom, en haat je nu ook al dingen..(:mrgreen:) Wil je er soms over praten, en orde scheppen in de chaos die nu in je hoofd rondwaart?

Je zus, ik ga maar eens psychiatrie studeren in plaats van electrotechniek:mrgreen:

Ach ga tog weg man.
Ik zeg volgende keer gwn lekker niks meer als jullie dat willen.
Waar is dit forum voor man:confused::mad:

------------------------------------------------------------------
:ontopic: above this line :ontopic:

modelbouw, laten we daar bij blijven...
Ach ga tog weg man.
Ik zeg volgende keer gwn lekker niks meer als jullie dat willen.
Waar is dit forum voor man:confused::mad:

Is het slim om een mamba max pro 4600 kv (inclu regelaar) in mijn stampede te zetten? ik bash eigelijk alleen, en hoelang zou ik dan ongeveer kunnen rijden?

Back