vinnygogo
Forum veteraan
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wrm nou weer een biertje?, dit is veel beterf voor je![]()
Hoi Danny .Blij dat jij ook deze stap hebt gemaakt!Mooi hoe jij de opstelling hebt gekozen.De speedcontrol over dwars ga ik ook toepassen ik denk dat het de balans ten goede komt (en het kappie past beter).Het monteren is idd soms verwarrend met die twee voedingsstekkers ik heb hem ook van de rx afgehaald.Bij mijn heli word de staartmotor ook warmer dan ik wil en het hakkerige gedrag van de staart was bij mij ook met de eerste vluchten maar het werd minder.Het lijkt alsof er van een inloop periode sprake was.De mainmotor word bij mijn heli niet te warm maar maakt iets meer kabaal als de standaard motor.Wat vind jij van de balans vermogen/Q blades?Bedankt weer voor de fotos en ik hoop dat Paul snel op de proppen komt met zijn relaasEen staartje dat me iets teveel schud en de warm tot hete motor doet me denken dat ik iets verkeerd doe... We gaan het zien.
Groetjes,
Danny
Maar.............het blijft een FP jongens!!
Paul dacht dat het al een beetje vloog zoals een CP van dat soort formaat, maar kan je uit die droom helpen!!Vr Gr Erwin
ik koop injectie spuiten met dunne naald bij de apotheek voor 50 cent de stuk.
Naaimachine olie erin en je kunt dan de swash en de heck drup voor drup voorzien.
Letterlijk drup voor druppel.
Vr Gr Erwin
Haha, ze geloven je vast niet bij die apotheek, als je zegt waar je ze voor gebruikt!!!
Paul