Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Paul,Ja, ja, ja,
Nou als je dat allemaal als upgrade (dus eerst brushless hoofdmotor met nieuwe Rx en daarna brushed tail met weer een nieuwe Rx) op je originele 4#3b hebt gezet, dan heb je intussen eenzelfde bedrag uitgeven als wat drie originele brushed 4#3b kosten.
En dan denk ik dat die "oude" originele, brushed versie, nog steeds het lekkerst vliegt.
Ik laat me niet gek maken.....
Groeten,
Paul
Ja je portomonee word steeds lichterJa, ja, ja,
Nou als je dat allemaal als upgrade (dus eerst brushless hoofdmotor met nieuwe Rx en daarna brushed tail met weer een nieuwe Rx) op je originele 4#3b hebt gezet, dan heb je intussen eenzelfde bedrag uitgeven als wat drie originele brushed 4#3b kosten
Kijk..........dat is goed bericht.
Wilde zowiezo er al een tweede HM4#3B bijhalen..........maar ga nu geduld opbrengen voor straks die double brushless.
Dat lijkt mij de moeite waard van het wachten erop.
Ik ging uit van een wachttijd van maximaal 3 maanden, maar zo te horen ligt 2 maanden eerder binnen bereik.
Dat geduld heb ik makkelijk.
Spannend.
Vr Gr E
Totaal mee eens!Die brushed staartmotortjes zijn prima bij de 4#3b en gezien de prijs kun je er wel 10 kopen ben je goedkoper uit dan een brushless setje.De G kan idd wel wat meer power in de staart hebben hoewel het te doen is.Ik baal alleen van van de flight time van de G die zakt na 6 min in elkaar.Ik kan dan nog zeker 2 min vliegen met die lipo uit de G in de 4#3b.NIETS van ongewenste bewegingen in de staart ....de 4g3 was continu stress, deze is héérlijk ontspannen vliegen ... ik zie to-taal niet in wat een brushless tail hier voor meerwaarde kan komen zorgen ... voor de 4g3 however is de BL tail een MUST ....
Yep Sty 12 motortjes dusBrushed motor is 5 euro, upgrade setje zal zon 25-30 zijn. Dat zijn 6 van die motortjes. Zekere dat zijn heel wat vluchtjes, maar als die BL meer vermogen heeft zal dat wel lekkerder vliegen.
Komt alleen weer die ontvanger bij >.<