Dennis........voor de Lipo's van 20C met die kabeltjes erbij is dat adres echt goed.Heeft alleen wel even wat tijd nodig.
Kan ook aan die lieve mensen bij de douane op Schiphol liggen hoor.
Die 20C Lipo's zijn bij mijn weten niet te krijgen hier in Holland.
Ebay werkt het beste.Echt.
Heb je alleen geduld voor nodig.Je houdt euro's in de zak.
Maar..........die 15C Lipo's zijn makkelijker te verkrijgen dan die 20C.
Ik denk dat het verschil tussen 15 en 20C niet groot is.Mede omdat we ze gebruiken in onze HM4#3B.
Het is geen dikke CP heli die in Idle up vol toeren loopt te janken.
Wat vreemd dat sommigen van ons toch nog de staart niet fris hebben.
Moet het toch nog even kwijt; afgelopen avond met windstil weer 14 Lipo packs leeg gevlogen op het ruime grasveld.
Wat een geweldige machine die HM4#3BV2.
Ik sta soms met open mond te kijken hoe dit kleine wonder zo groots kan vliegen.
En jongens............ik overdrijf toch echt niet hoor.
Het kan eigenlijk alles, behalve 3D.
Mijn HM4#3BV2 vliegt binnen en buiten met windstil weer erg, erg strak.
Staart behoeft nagenoeg niet bijgetrimt te worden tijdens het vliegen.
Zwalkt ook niet uit en na mijn laatste afstelling houdt de heli op hogere snelheid zelfs met het indraaien van bochten de staart STRAK.Breekt dus niet uit.
Als ik deze HM4#3BV2 vergelijk met de HM4G3 waarmee ik ook vloog dan is dat een wereld van verschil.
Nou doe mij dan maar een FP Micro heli die GEEN 3D kan.Inplaats van die boute HM4G3 met een staart die op instabiele elastiek lijkt.
Vr GR Erwin
Kan ook aan die lieve mensen bij de douane op Schiphol liggen hoor.
Die 20C Lipo's zijn bij mijn weten niet te krijgen hier in Holland.
Ebay werkt het beste.Echt.
Heb je alleen geduld voor nodig.Je houdt euro's in de zak.
Maar..........die 15C Lipo's zijn makkelijker te verkrijgen dan die 20C.
Ik denk dat het verschil tussen 15 en 20C niet groot is.Mede omdat we ze gebruiken in onze HM4#3B.
Het is geen dikke CP heli die in Idle up vol toeren loopt te janken.
Wat vreemd dat sommigen van ons toch nog de staart niet fris hebben.
Moet het toch nog even kwijt; afgelopen avond met windstil weer 14 Lipo packs leeg gevlogen op het ruime grasveld.
Wat een geweldige machine die HM4#3BV2.
Ik sta soms met open mond te kijken hoe dit kleine wonder zo groots kan vliegen.
En jongens............ik overdrijf toch echt niet hoor.
Het kan eigenlijk alles, behalve 3D.
Mijn HM4#3BV2 vliegt binnen en buiten met windstil weer erg, erg strak.
Staart behoeft nagenoeg niet bijgetrimt te worden tijdens het vliegen.
Zwalkt ook niet uit en na mijn laatste afstelling houdt de heli op hogere snelheid zelfs met het indraaien van bochten de staart STRAK.Breekt dus niet uit.
Als ik deze HM4#3BV2 vergelijk met de HM4G3 waarmee ik ook vloog dan is dat een wereld van verschil.
Nou doe mij dan maar een FP Micro heli die GEEN 3D kan.Inplaats van die boute HM4G3 met een staart die op instabiele elastiek lijkt.
Vr GR Erwin