Hoi Er Ik denk dat je je ongeduld een beetje moet intomen.Pakketje open lipo in de heli en vliegen maarIk sta te met volle ongeduld te wachten op mijn Lipo packs uit China.
Wil ze zo graag uitttesten op mijn HM4#3B.
Gr E

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Er Ik denk dat je je ongeduld een beetje moet intomen.Pakketje open lipo in de heli en vliegen maarIk sta te met volle ongeduld te wachten op mijn Lipo packs uit China.
Wil ze zo graag uitttesten op mijn HM4#3B.
Gr E
Vergeet niet dat 15C packs naarmate ze ouder worden er qua prestaties niet op achteruit hoeven te gaan.Ze hebben meer cyclussen achter de rug en hebben geen vlieg angstHa ha ha ha ha inderdaad Jaap............je hebt gelijk.
Dat extra geduld zal ik ook nog moeten opbrengen.
Hoop ze echt deze week voor de pinksterdagen binnen te krijgen.
Ben er potdorie achtergekomen, dat mijn 20C Lipo packs slechter presteren dan mijn 15C Lipo packs.
Zal allemaal wel met kwaliteit te maken hebben.
Vr GR Erwin
Hoi Dennis. zon mannetje geef je toch niet geen pluche helitje.Die moet je wat ruigers geven daar groeit zijn zelfvertrouwen van.Gr jaapIk heb in Dortmund al een pluche reddingshelicopter voor hem gekocht;-)
Hoi Dennis. zon mannetje geef je toch niet geen pluche helitje.Die moet je wat ruigers geven daar groeit zijn zelfvertrouwen van.Gr jaap
Hoi Dennis. zon mannetje geef je toch niet geen pluche helitje.Die moet je wat ruigers geven daar groeit zijn zelfvertrouwen van.Gr jaap
Oei rustig maar Paul.hou je heck in de gaten.Bedoelde het goedDat mannetje is 6 maanden oud, over arrogantie gesproken............
Weet dat dat eigenlijk in het Topic 'te koop' zou moeten...
Inderdaad Danny! Dat zou ook kunnen.
Niet aan gedacht op het moment van schrijven.
Affijn, het zou alsnog kunnen.
Ik laat dit wel staan en wacht wel op reacties.
Erwin: stop je soldeerbout anders alvast in het stopcontact; dat scheelt straks weer een paar tellen
Inmiddels heb ik 1 vlucht op Microdeans gemaakt; ziet er goed uit!
Alleen is de staart nu juist wat onrustiger, dus daar moet ik even naar kijken. Het trimmen van de staart lijkt kritischer, maar verlopen doet ie niet...
Misschien wel met het stelpotje in de RX.