Ik heb het een tijdje aangezien, en kon de verleiding uiteindelijk toch niet weerstaan.
Zojuist heb ik een
4-3B custom versie besteld bij ChineseJade.com
Die heeft naast de stock brushless main motor ook nog een custom outrunner staart motortje.
Heeft iemand al ervaring met de HP03T als staartmotor?
Ik ben na het bestellen ook eens lekker aan het lezen geslagen in dit topic,
en ik moet zeggen, ik krijg er steeds meer zin in.
Maar ondertussen, na 70 paginas toch nog wat vragen.
Welke stekkertjes gebruiken jullie op deze kleine rakker?
Het enige dat ik heb kunnen vinden dat dusdanig klein genoeg is, zijn de microplugs van Deans, en de JST bec plugjes.
De eerste kan ik geen fatsoenlijke verkoper voor vinden, de laatste heb ik slechte ervaringen over gelezen.
Dus alle suggesties welkom.
Ik heb ook al wel gezien dat er een berg mods zijn waardoor het helitje het net wat lekkerder doet.
Maar veel waren er denk ik voor de oude borstel versie die nogal wat kinderziektes had.
Welke mods worden er aanbevolen voor het volledig brushless alu kop model?
BIG veertje? Paddles op 3' positieve pitch? Ik heb zelfs wat gelezen over een aantal 4-3Q onderdelen?
Mijn oude LHM Corona vloog bij mij als vanzelf, tail side en nose in, en rondjes vliegen, maar dat beest is natuurlijk wel tig malen groter.
Ik heb ook nog een aantal jaren met coax helis gefreubeld.
Denken jullie dat dat genoeg ervaring is om deze winter met de kleine dreumes van walkera aan de gang te kunnen?
Ook vroeg ik me af of de brushless versie nogsteeds de driftende staart heeft na 3 minuten vliegen.
En heeft iemand dit al gezien/toegepast?
[media=youtube]yD7j2W2Ortg[/media]
Het ball link gebeuren iig.