Nou, gister heb ik hem binnen gekregen hoor! De 4#3B

.
Supermooie alu rotorkop. zit best aardig in elkaar. natuurlijk weer met verrot kleine schroefjes enzo, maar goed. kan niet anders. De servootjes zitten weer in het frame geklikt. leuk systeem. Het lijke me trouwens digi servootjes. erg precies en ze maken een takkeherrie als je hem aan zet.
Aanzetten duurt iets langer dan normaal, dat wel...
2.4Ghz he... Eerst helietje aanzetten, dan zender. ff wennen dus en niet bij de andere modellen ook zo gaan doen natuurlijk.
Na +/- 3 sec doet het helietje het en na max 10sec brand ook de zender vast en kan je de lucht in.
Hij vliegt prima net als de 4#3. Weinig op aan te merken. Wat ik wel merkte was dat het gyrootje af en toe wat gek doet.. Dus ik eens zoeken naar een afstelmogelijk voor de gain... die zit er dus niet op! Weet ff niet hoe het met de 4#3 zat, die vloog namelijk zo goed dat ik er niet eens naar gezocht heb

... Maar goed. op de B-versie zit in ieder geval 1 draaiknoppie. en wat doe je daarmee? niet de gain jammergenoeg, maar wat dan wel? ff lezen verteld me dat je daarmee de uitslag van de servo's instelt... Je kan hem doordraaien en als je de knuppel vol naar voren doet, zie je idd dat je daarmee de limieten van de servo aan kan geven. Van extreem rustig tot totaal onbestuurbaar hahaha.
die maar ergens in het midden gezet... Gyro reageerde er niet op verder...
Probleempje met de gyro is dat hij verloopt net als de 4#3, alleen heb ik niet genoeg trim om hem later nog recht te houden. gekke is dat hij tijdens het hoveren soms ineens wel stil hangt of zelfs naar links gaat draaien... ik zie nu alleen nog niet waar dat aan licht...
Al met al behoorlijk tevreden. 88 euro incl verz

voor een compleet helietje met alu rotorkopdelen en 2.4ghz zendertje. Enige voordeel daarvan vind ik nu de korte antenne. bij indoormeetings zou het ook nuttig zijn natuurlijk.
nou dit was dan post 4000 dacht ik zo... :roll: