HH Gyro GY48V voor €15,99 !!

Hallo,..

Zat zo even over het net te surfen en kwam deze tegen :

NEW GY48V Lock Head Gyro Headlock TREX 450 Helicopter D - eBay, Sonstige, Fernsteuerung Elektronik, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 03-aug-09 13:57:00 CEST)

GY48VGyro.jpg

Er komt alleen nog € 5,00 bij voor het verzenden.

Als hij ook maar een beetje doet wat hij zou moeten doen is dit al leuk voor dit bedrag lijkt mij !

Natuurlijk niet te vergelijken met een GY401 ofzo, maar als hij het net zo goed doet (of beter) als een assan of telebee (piezo gyro's)......!?

Iemand hier toevallig al ervaringen mee ?

hmmmzzz zal geen zware 3d aan kunnen maar als rudder gyro op mijn EDF is het misschien een leuke optie.

Meh, voor dat geld, eentje besteld.

Laatst bewerkt:
hmmmzzz zal geen zware 3d aan kunnen maar als rudder gyro op mijn EDF is het misschien een leuke optie.

Meh, voor dat geld, eentje besteld.

Zet hem beter op je hoogteroer, dan kun je met een gerust hart volgas laag voorbij knallen ;)

op ail / elev zitten al gyro's alleen geen HH, op snelheid met dual rates is dit zelf wel te doen. Maar bij het landen etc is het wel fijn als de neus blijft staan waar ik hem gezet heb qua roer.

Toekomst muziek trouwens, mijn LiPo's liggen bij de inklaring en als die binnen zijn moet hij eerst helemaal goed vliegen zonder Gyro's.

Je het er wel een flinke accu bij nodig, er staat bij "operating current:80A" :rolleyes:

Bij de Aldi hebben ze een lasapperaat van 40 tot 120 A, kost nog geen 6 tientjes. Zou dta wat zijn? verlengsnoer er aan en klaar ben je.

als je bij de aldi een lasaparaat kopen een goed idee vind is het desbetreffende lasapparaat mss wel de juiste keuze omdat je er dan klaarblijkelijk weinig ervaring mee hebt , als je zoals ik erin thuis bent , weet je beter . maar voor een beginner die hobbyt zal het net zoals de gyro wel toerijkend zijn .

hoop ik dat ik hem eind van de middag krijg, heb nog niets gehoord.

EDIT: En ja hoor, daar was de postbode.

Laatst bewerkt:
HH Gyro GY48V

;) ;) Ik blijf jullie ervaringen graag even volgen, ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Laat het nog even horen als het zover is Thanks

ik heb het zoeken van gyro's uiteindelijk opgegeven.
Vergeet niet dat de gyro het belangrijkste onderdeel is van een helicopter.
Als je staart strak staat bevorderd het je vertrouwen van de heli en het leren vliegen.:-D

De goedkoopste opties zijn:
LT2100 + LT3100 servo. (houd alleen niet zo van vibraties dus niet geschikt voor nitro heli's)
Futaba GY401 (kan wel tegen trillen)

EN JA het koste een beetje geld maar je hebt er ook jaren plezier van.:mrgreen:
Mocht die gyro gelijk zijn als de 401 dan wil ik hem wel ff testen :evil:

hij staat met doos en al voor me.... moet hem eigenlijk even op mijn trex plakken en in de tuin laten hoveren op de settings van mijn GY401, kijken of het wat is.

Of ik er zin in ga hebben is vraag 2 :p

jah wel geprobeert op helie van vriend maar die begon rondjes te draaien. waarschijnlijk nog iets in de instelingen maar nog niet succes vol mee gevlogen.

stef

Back