Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag al eens wat cijfers aangebracht , deze kunnen nog een extra laag vernis of sealer aan volgens gebruiksaanwijzing .
en ja het moesten eigenlijk volledig witte zijn maar heb nog maar eens verkeerd besteld . Ik durf echter geen 3x bestellen of de kraan gaat hier volledig toe LOL . Het is wat het is .
Beetje jammer. als je zo ver gaat in details moet je niet zulke letters gaan plakken. (sorry) wellicht kun je ze inkleuren voordat je blanke lak er over doet ?
Dit soort letters doen mij denken aan een rally auto
Nog wat research gedaan en dit om de zwarte letters te kunnen "rechtvaardigen" ( had geen zin om ze te veranderen en inkleuren ?? )
70-15236 40787 Leased from USA for service with 161 Recce Flight at Nui Dat Vietnam July 1971 to February 1972.
02 March 1972 One of the last four ‘Australian’ OH-58A’s (236, 237, 239 & 242) flown to Saigon and handed back to the 166th Air Movements Section of the US Army.
Zo de teerling is geworpen en de mechaniek zit er in , altijd spannend vindt ik . Nu nog staartrotor monteren en hopen dat alles past . Waarschijnlijk "dog house " nog wat aanpassen , evenwicht controleren, verlichting aansluiten enz enz Nooit gedaan met schaal . En als er nog plaats is ... zetels , piloot ?? T'is wel maar een 600 size nietwaar .
Nee , we zijn er nog niet . Ben wat aan het rommelen met de cabine vast te zetten . Indien jullie praktische tips en/ of foto's hebben , hoe jullie de cabine vastzetten , graag wat advies aub .
Ik had bij mijn Jet Ranger een klein triplex plaatje gelijmd op de bodem van de romp wat ongeveer 15 mm uitstak naar voren. Daar had ik een inslagmoer zitten en kon ik dus de kap fixeren met een m3 boutje.
Thx Rhelie , nu heb ik eigenlijk ook al paspennetjes zitten . het is gewoon de rest van de bevestigingen en misschien maak ik het te moeilijk ? Ik ga eens verder studeren op uw idee .
Ik denk dat het misschien wel mogelijk is maar dat dit wel een hoop aanpassingen met zich meebrengt . De meer gespecialiseerde schaalbouwers zullen dit wel beter kunnen toelichten ?
Het gehele ontwerp is op rechtsdraaiend gebaseerd. en dan bedoel ik de staart rotor. Als je die andersom laat lopen kom je met de sturing niet uit.
Die staartrotor is berekend op het koppel van de helikopter.