Hij is er eindelijk! T-rex 450 Sport

Rustig aan, laat je rex geen snelheid maken. beter van links naar rechts vliegen, zelfde als side to side maar dan met de neus in de vliegrichting.

Het is erg slechte kwaliteit. Anders duurt het zo lang om te uploaden naar youtube. maar het beeld is duidelijk, toch

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap het en dat bedoelde ik ook met rondjes vliegen :p (gekke rondjes ik weet het :p) maar ik ga nu nog even op de sim en dan ga ik het wel proberen :p

Heb je nog gevlogen? :cool:

Ik heb de tweede HK nu ook klaar, de 40 Amp esc zit er in. Ik als het morgen mooi weer is hem uitproberen. :D

ik kom net terug van de club :) was weer een gezellige avond heb maar 1 lipo kunnen vliegen aangezien ik de stekkertjes heb verandert in EC-3 en dat ging fout dus ikj ga er thuis nog is goed voor zitten ;). Zondag op vakantie dus kan ik een weekje even niet vliegen :( maar die 1e lipo ging wel lekker. hard naar voren en langzaam naar achtere :mrgreen:

Vandaag even mijn bestelling opgehaald :)

Me heli heeft een nieuw jasje :mrgreen:
En Sea blue sleaves :)
ifzgj5.jpg

v9vk5.jpg

Kga vrijdag weer naar de club en hopelijk heb ik dan weer een nieuw filmpje :rolleyes:

hele leuke vakantie gehad :mrgreen:

geen enkel probleem met me lipo's gehad :p

dankje voor de reactie's :) ik doe de sleaves er pas op als ik de MicroBeast heb :) voor me Flybarless :)

haha,
Sleaves zijn een soort van kabeltjes waar je je servo kabels doorheen duwt. Een soort van bescherming laat maar zeggen :p
(weet niet echt goed hoe ik het moet zeggen :p)

Van die kruldingen? Die ken ik wel!

Het wordt wel een strak kistje zo.

Ik hoop dat je er straks nog mee durft te vliegen, zo mooi.

Het zijn sleeves;-). Die helpen bij het beschermen van je draden, maar frames schuren helpt ook heel veel.

Hey Jurjen,

Mooi kappie man.En nice die blauwe sleeves. Ook je ontvanger nog op een ander plekje gezet?
Zie het snel op de club.

Rick

Nee man heb de sleeves + ontvanger nog niet verplaatst/erop gezet.

Maar dat ga ik morgen doen :p dus komt wel goed.

Jij zit ook op HCW toch? heb ik je ooit gezien? was jij die genen met de flybarless sport?

dom zeg dat ik dit allemaal niet weet xD

groetjes,
Jurjen

Back