Hij is er eindelijk! T-rex 450 Sport

klopt, had je een tipje gegeven over je ontvanger en je sateliet.
nog geweest gister of was het niks met het weer.
misschien tot vrijdag.
dan is hij toch wel weer af zeker. wil je er ook wel mee helpen hoor volgende week als ik er ben met het sleeven and all.

groeten Rick

ja ik ben al een beetje begonnen maar zit een beetje in de knoop dus ik wacht wel even tot vrijdag :mrgreen: echt jammer dat het vandaag ook zo'n k*t weer is want ik wou wel graag naar de club :(

iig tot volgende week vrijdag :)

ja ik ben al een beetje begonnen maar zit een beetje in de knoop dus ik wacht wel even tot vrijdag :mrgreen: echt jammer dat het vandaag ook zo'n k*t weer is want ik wou wel graag naar de club :(

iig tot volgende week vrijdag :)

Jurjen,

Mijn naam is Nigel (21) en kom uit monster... Ik ben nieuw in deze tak van hobby. Ik ben al 1x in contact gekomen via de mail van HCW, en ik las dat jij hier ook kwam. Misschien kan jij mij begeleiden met al jou bevindingen/ervaring?? Misschien kan ik een keer met je mee naar de club. misschien kunnen we mailen??
Ik vlieg nu nog met een nine eagles bravo sx, en kan aardig rondjes vliegen in huis. Zelf heb ik ook al een sim. Easy fly 4, lukt ook al aardig om te hoveren. Hoop dat je hier oren naar heb.

Hey Nigel!

Ik ben ook net begonnen maar we kunnen wel is samen naar HCW er zijn daar namelijk genoeg mensen die jouw willen begeleiden :)
+ we kunnen daar ook binnen vliegen waar jij dus met je solo pro kan vliegen :)
Misschien kun je volgende week vrijdag komen kijken? als het goed weer is teminste.
heb je msn? dan kunnen we msnen en wat afspreken :D
Ik vertel me bevindingen wel als we eens afspreken :)

Groetjes,
Jurjen

hey Nigel,

Ik kom uit 's-Gravenzande en vlieg daar ook.
Je bent absoluut welkom bij HCW. Kun je ff snuffelen aan die freakz daar.
Je moet alleen wel ff aangeven dat je langs wilt komen. Het kan namelijk nogal druk zijn. Lees maar ff op de HCW site hoe het werkt.
Op het moment is er een tijdelijke ledenstop vanwege de druktes.
Dat neemt niet weg dat je niet welkom bent. Er is een hoop te zien van Blade MSR tot Logo 600

Groeten Rick

hey Nigel,

Ik kom uit 's-Gravenzande en vlieg daar ook.
Je bent absoluut welkom bij HCW. Kun je ff snuffelen aan die freakz daar.
Je moet alleen wel ff aangeven dat je langs wilt komen. Het kan namelijk nogal druk zijn. Lees maar ff op de HCW site hoe het werkt.
Op het moment is er een tijdelijke ledenstop vanwege de druktes.
Dat neemt niet weg dat je niet welkom bent. Er is een hoop te zien van Blade MSR tot Logo 600

Groeten Rick

Top jongens!!

Super! Lijkt me leuk om eens langs te komen en nieuwe hobby's en mensen te ontmoeten! En termen leren die ik nu nog niet onder de knie heb;) haha.
MSN heb ik niet, mailadres wel: nigel.zuidgeest@gmail.com. Dan kunnen we wat mailen en afspreken. Vind het altijd maar moeilijk om zo een club binnen te stappen. Wel aardig dat jullie het nu al zo goed opnemen top..!
Mail mij maar!!!
Had inderdaad al gemaild met de directie van de club en gehoord van de ledenstop. Jammer maar logisch, het was tijdelijk, dus er is een tijd dat ik er bij kom;)
Ik zit te twijfelen om een E-sky honeybee cp3 met trainingsset. Wat denken jullie?

Hey Nigel,

ik mag eigenlijk niet te veel dit draadje vervuilen. Maar de keuze van je heli moet je denk ik bepalen met wat anderen om je vliegen.
Ik weet natuurlijk niet wat je te besteden hebt. Maar kijk eens op het forum wat er allemaal te koop is.
Er zijn zat goede heli's te koop en niet te duren zenders.
Maar kom eerst naar de club. Dan kun je een beetje zien wat je intressant vind.

Sorry Jur

Later

ajoh Rick maak je niet druk :) ik doe even hard mee als jullie xD maar voordat je iets kiest met heli kom eerst is kijken waar wij allemaal mee op de club vliegen :) (Ik ga niet zeggen dar Esky niks is want dan krijg ik ExtremeBB op me nek :p) maar kijk eerst voordat je een tesnel besluit neemt en later spijt hebt :) maar ik ga vrijdag zowiezo en Rick ook dus dan zien we je wel :)

Groetjes,
Jurjen

ajoh Rick maak je niet druk :) ik doe even hard mee als jullie xD maar voordat je iets kiest met heli kom eerst is kijken waar wij allemaal mee op de club vliegen :) (Ik ga niet zeggen dar Esky niks is want dan krijg ik ExtremeBB op me nek :p) maar kijk eerst voordat je een tesnel besluit neemt en later spijt hebt :) maar ik ga vrijdag zowiezo en Rick ook dus dan zien we je wel :)

Groetjes,
Jurjen

Mm okee, vrijdag wordt niks,,, schoonouwe 25 jaar getrouwd... Maar we contacten wel verder dan via mail ok. als jullie ff mailtje sturen heb ik jullie adres.. miss. 06-nummer, makkelijk.

groetjes!!

Hoi Jurjen,

Je t-rex ziet er echt goed uit! Ik heb zelf sinds een tijdje ook een t-rex sport en ben deze nu aan het bouwen. Ik zag op je foto's dat je de receiver van spektrum onder de lipo had geplaatst. Waar heb je de satelliet ontvanger geplaatst?

Groeten,

Maarten

ik heb me ontvanger weer verplaats aangezien hij niet zo goed zat onder de lipo :s ik zal wel even een paar fotootjes maken :)

Groetjes,
jur

Zo heb ik alles op mijn 450 zitten :)
e878z8.jpg
24fk5rk.jpg
2rojbwx.jpg

Hoi Jurjen,

Bedankt voor je antwoord en foto's! Waarom heb je de ontvanger onder de Lipo vandaan gehaald? Had je last van storing? Ik dacht juist dat het vooral belangrijk was om de ontvanger en de gyroscoop ver van elkaar vandaan te houden?

Groeten,

Maarten

De ESC moet je zo ver mogelijk van de ontvanger weg houden, de gyro, en de ontvanger geven geen storings straling af (interferentie), en de motor wil nog wel eens storing geven. Meestal zit er op de ESC draad naar de ontvanger een ferret oogje.

Ziet er netjes uit Jur... ;)

Dankje tijd ;)

en maarten er werd mij aangeraden om hem daar weg tehalen ivm het klittenband van de lipo en het kapje zat erover heen dus das vragen om problemen. ik heb trouwens de sateleit eraf gelaten :p

groetjes,
Jur

maar voordat je iets kiest met heli kom eerst is kijken waar wij allemaal mee op de club vliegen :) (Ik ga niet zeggen dar Esky niks is want dan krijg ik ExtremeBB op me nek :p)
Denk je werkelijk dat dat het probleem is ,
dat IK op je nek kom te zitten ?! wat overigens behoorlijk overdreven is,

NEE jij en onder anderen meer mensen hebben er voor gezorgd dat ik threads waar `Esky` in voor komt,
gewoon weg niet meer serieus neem en of de mensen ga helpen,

omdat er dan toch wel z´n slimme jonge langs komt die meld dat je voor `Align` had moeten gaan of ze nu Esky gehad hebben of niet , dit was dus werkelijk de laatste keer dat ik het over Esky heb gehad :banana:

succes verder....

zaterdag zeker wezen vliegen!!! :) hij vliegt geweldig. alleen 2x bijna gecrashed omdat de staart rotor slipte maar ik hield hem heel :) nu moet ik alleen nog iets aan de staartbuis doen wqant die schuift er de hele tijd uit waardoor me belt slap komt te staan.. hoe heb jij dit opgelost?

groetjes,
Jurjen

ExtremeBB.. On topic blijven AUB

Back