Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rover zei:De ingestelde swashmix is H-3.
Gerard,
tis inderdaad een fout ja, ben ik het volkomen mee eens,, maar om dat nou meteen "lomp" te noemen vind ik net een beetje TE, en kan het als senior even niet laten te reageren,,
Tadango zei:Controleer deze keer alles goed. In het midden bereik mag het midden van de swash niet omhoog of omlaag gaan bij een cyclic beweging. Ook mag hij niet kantelen bij een pitch beweging.
zendesigner zei:Gerard,
tis inderdaad een fout ja, ben ik het volkomen mee eens,, maar om dat nou meteen "lomp" te noemen vind ik net een beetje TE, en kan het als senior even niet laten te reageren,,
Nou god seg , laten we vooral de kindertjes niet aan het huilen brengen hoor .
Foei Gerard![]()
lol
![]()
![]()
Gerard_nl zei:zendesigner zei:Gerard,
Nou god seg , laten we vooral de kindertjes niet aan het huilen brengen hoor .
Foei Gerard![]()
lol
![]()
![]()
de kindertjes hadden veel harder gejankt als het trexje met een vloeiende boog achteruit hun borstje of gezichtje ingeknald warden, dat is ook het enigste wat ik bedoelde met lompe fout.
zoiets check je hoe dan ook voor je opstijgt of alles de goede kant indraait/beweegt.