Ik ben hier ook even mee bezig geweest. En dit werkt dus met alle RC merken, behalve die ene die encryptie gebruikt.
Maar volgens mij kun je gewoon met een hoger vermogen zender de originele er uitdrukken. De ontvanger heeft namelijk een
gain regeling. Die dus de hele 2.4 band regelt. Als het signaal te sterk is, wordt met deze gain regeling het signaal terug
geregeld zodat de rest van de elektronica met het signaal overweg kan. Dit betekend dus dat dat een minder sterke zender
er niet meer door komt.
Futaba is te doen, maar zal niet makkelijk zijn omdat ze dedicated electronica gebruiken. Futaba kennis is er zeker want frsky and Orange en ander hebben al ontvangers voor Futaba ( nog geen transmitters ). Maar de rest is goed te doen.
Als je een groot probleem hebt met deze ontwikkeling dan is er nu maar 1 oplossing en dat is Weatronic kopen, want die gebruiken encryptie.
Ik vind het een goede ontwikkeling, want ik vind dat dit een goede manier is om RC vliegtuigen/drones uit de lucht te halen zonder andere in gevaar te brengen.