Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niek zei:Zucht.. wat doen jullie moeilijk..
Alle systemen die ik tot nu toe heb gezien zijn female stekkers, met 0,1 inch afstand.
Koop een stekker die op je balancer past, vaak te koop incl draden bij de fabrikant van je balancer.
soldeer aan de draadkant pennetjes, zon strip zoals ook in je ontvanger voor de servo stekers zit.
Past tot nu toe bij mij op alle tegengekomen accus en systemen.
Altijd even opletten waar de min zit. Klaar.
michiel b zei:goed idee.
De zware draad is dus altijd de gezamelijke min he?
Dus als je minder cellen hebt, dan pinnen aan de balancestekker, dan moet je altijd de min gebruiken.
Lijkt me wel verstandig om dat duidelijk te weten, anders gaat het fout...
Niek zei:Zucht.. wat doen jullie moeilijk..
Alle systemen die ik tot nu toe heb gezien zijn female stekkers, met 0,1 inch afstand.
Koop een stekker die op je balancer past, vaak te koop incl draden bij de fabrikant van je balancer.
soldeer aan de draadkant pennetjes, zon strip zoals ook in je ontvanger voor de servo stekers zit.
nusti zei:Iig geen graupner systeem...ik heb zelf een 2s himodel lipopack en een graupner lipo balancer plus. Ik heb de nuldraad en de buitenste plusdraad om moeten wisselen en met een mesje de stekker een beetje aan moeten passen.
Het past nu gewoon goed.
Aaalie zei:Niek zei:Zucht.. wat doen jullie moeilijk..
Greetz, Aldert