Juist als je het aan het leren bent, en mits je behoedzaam bent om geen dingen te doen waar je nog niet aan toe bent......(uitroepteken), en vastberaden bent om te leren helivliegen.
Dan heb je er voordeel aan om gelijk een kwalitatief goede heli te hebben.
De setup blijft namelijk stabieler / beter, er verloopt niets, en het vliegt wat beter / makkelijker.
Als je een HK crashed, dan kopen 9 van de 10 T-rex onderdelen ter vervanging.
Crash je de HK door HK materiaal falen.... dan kost het je meer dan wanneer je dezelfde crash niet had gehad met Trex onderdelen.
Gaat er ook nog wat electronica kapot (servo, gyro...) dan ben je nog verder van huis.
Meestal als je alles op een rijtje zet na een langere periode kom je tot de conclusie dat je veel ergenis op je hals gehaald hebt en praktisch niets hebt bespaart.
M.a.w. heeft het je alleen maar kostbare vliegtijd gekost.
Ik zie het iedere keer weer gebeuren om me heen, het is verkeerde zuinigheid.
Als het de enige manier is om je vrouw mee te krijgen in de hobby
, dan zeg ik OK, maar anders heeft het gewoon erg weinig nut.
Dan heb je er voordeel aan om gelijk een kwalitatief goede heli te hebben.
De setup blijft namelijk stabieler / beter, er verloopt niets, en het vliegt wat beter / makkelijker.
Als je een HK crashed, dan kopen 9 van de 10 T-rex onderdelen ter vervanging.
Crash je de HK door HK materiaal falen.... dan kost het je meer dan wanneer je dezelfde crash niet had gehad met Trex onderdelen.
Gaat er ook nog wat electronica kapot (servo, gyro...) dan ben je nog verder van huis.
Meestal als je alles op een rijtje zet na een langere periode kom je tot de conclusie dat je veel ergenis op je hals gehaald hebt en praktisch niets hebt bespaart.
M.a.w. heeft het je alleen maar kostbare vliegtijd gekost.
Ik zie het iedere keer weer gebeuren om me heen, het is verkeerde zuinigheid.
Als het de enige manier is om je vrouw mee te krijgen in de hobby