Hk 450!!

• Topicstarter Topicstarter florian96
  • Startdatum Startdatum
Jah klopt, dit moet een goede setup zijn, toolsetje is ook goed. En threadlock moet je de medium versie hebben (blauw volgens mij).

is dit een goede set yp of is het beter extra schroeven ofzo? ik wil het wel in 1 keer goed kopen!!

wat bedoel je met yp ? Ik zou bij iedere HK heli alle moeren en boutjes vervangen door die van align. Die van HK zijn al dol op het moment dat je er naar wijst...

wat bedoel je met yp ? Ik zou bij iedere HK heli alle moeren en boutjes vervangen door die van align. Die van HK zijn al dol op het moment dat je er naar wijst...

sorry, heb dyslexie en typte te snel. bedoelde heb ik nu een goede set up. ik kan geen moertjes en boutjes vinden.

gr flroain

ok, die setup is goed.

Zoals ik al zei niet de moeren en bouten van HK.

Hier heb je goed spul bv:

Moeren en bouten

zijn dit speciale moertjes en bouten? anders heb ik denk ik thuis nog wat. zijn namelijk wel erg duur!! en welke kit moet ik precies hebben? wil een goede hebben(link als dat kan)

gr florian

ik zal het aan mijn vader vragen. dan kom ik rond de 75 euro!! das niet duur. en dan heb ik echt een complete helicopter?

EDIT: is er iets speciaals aan deze moertjes en boutjes?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee niks speciaals, maar die van HK zijn gewoon verschrikkelijk slecht! en in nederland is er bij de praxis o.i.d. geen M2 verkrijgbaar ;)

Verder: Heb je een lipo lader ? een zender ? ontvanger ?

En je zou er ook een Trainings kruis bij kunnen doen voor het alle begin.

Nee niks speciaals, maar die van HK zijn gewoon verschrikkelijk slecht! en in nederland is er bij de praxis o.i.d. geen M2 verkrijgbaar ;)

Verder: Heb je een lipo lader ? een zender ? ontvanger ?

En je zou er ook een Trainings kruis bij kunnen doen voor het alle begin.

is een trainingskruis nodig met lessen? zender en ontvanger koop ik pas als ik het geld heb en hem in elkaar heb zitten. en een lipo lader heb ik niet!! hoeveel moet je daar voor rekenen? en past hij bij de lipo die ik koop?

Back