Bouwverslag HK Predator 650 quadcopter

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
Dat ziet er een stuk beter uit inderdaad!
Heb je het Carbon ook behandeld met secondelijm zoals we bij auto's doen?
Of is dat niet nodig met multirotors?

Dank u :)
Je bedoeld de rafelige randjes 'sealen'. (microscopisch rafelig bedoel ik dan hè)..
Ik weet wat je bedoeld, maar als ik het carbon bekijk & voel is het al geseald.
Dit is niet een super-cheap frame, maar voor het geld is de kwaliteit eigelijk Veel beter dan je zou moeten verwachten.. Prachtig carbon.. alles past precies.. goed ontworpen opbouw..

Nou nog een grijp kraan eronder hangen, Kun je het biertje uit de koelkast naar de tv vliegen.

@dutchrc liever/zeker geen rtf set. ik zie minstens evenveel plezier in het bouwen als het vliegen. maar het is wel te vliegen voor mij denk je?

Nou ehm ja, voor mij inderdaad ook geen kant-en-klare copter.. Ik vind het bouwen ook fun :)

En ik ben er voor mezelf gewoon van uit gegaan dat je je eerste copter(s) kapot crashed.. Niet dat dat noodzakelijkerwijs ook gebeurd, maar dan valt het alleen maar mee, en je vliegt ontspannen.. No nuts, no glory.

Wellicht is dit informatief:

mooi frame.. En een crash is vaak alleen kapotte tie-raps..

Laatst bewerkt door een moderator:
@dutchrc liever/zeker geen rtf set. ik zie minstens evenveel plezier in het bouwen als het vliegen. maar het is wel te vliegen voor mij denk je?

als je heli's bent gewend moet het wel lukken hoor denk ik. Ik ben begonnen met 0 rc kennis en het enige waar ik moeite mee had is de yaw, maar als heli vlieger gebruik je die constant dus zal je makkelijk een quad kunnen besturen. zeker in Self-Level mode.

ik vlieg 3D heli's zoals een 130X en een nano, maar niks groter dan dat ;) dus ik denk dat dit wel moet lukken. ik zou graag een alleskunnertje bouwen: fpv, gopro en een klein beetje veel power voor het wat zwaardere werk.

ik vlieg 3D heli's zoals een 130X en een nano, maar niks groter dan dat ;) dus ik denk dat dit wel moet lukken. ik zou graag een alleskunnertje bouwen: fpv, gopro en een klein beetje veel power voor het wat zwaardere werk.

dan zou ik een mini bouwen, dat zijn de racemonstertjes. zoek maar eens op youtube Boris B., dannymetall of blackoutthedrunk. die vliegen allemaal met die mini H quadcoptertjes. vaak hebben ze ook hun setup er achter staan dus kan je het zo kopieren.

Nadeel van die mini-H en spider Hexjes is dat je ze niet echt lekker line of sight kan vliegen omdat ze zo klein zijn ;)

het is niet omdat ik die micro's gewoon ben dat ik niet eens wat anders wil hoor ;)
maar je hebt gelijk waarschijnlijk. krijg ik onder die dingetjes een gopro?
Edit: ik ga maar ff bij HK kijken. sorry voor de topicvervuiling :/

Laatst bewerkt:
En jawel! Hij vliegt :)

Er komen nog meer video's aan.. Onder anderen een paar demo's van de return-to-home.. Ik denk niet dat ik al de video hier in et topic spam.. Dus als je interesse hebt graag een abbotje op m'n kanaal.. Thanks alvast :)

De zucht van verlossing toen hij weer aan de grond stond op 1.19 +1

overigens zie ik wel dat je gains wel omhoog kunnen, hij wobbelt nog een beetje

Ja hahahahaha! Ik voelde me al niet helemaal 100%.. dus ik was wel blij dat hij had overleefd inderdaad ;)

Ehm ja? Gains omhoog? Het lijkt inderdaad geen Overcompensatie..
De wobble moet er inderdaad uit.. Ik heb me wel vermaakt met de copter vandaag, maar die wobble is niejt mooi.. Ga ik mee bezig! :)

Toch ook nog een filmpie met enkele 'return to home' en loider tests..

Mooi man alles werkt stabiele vlucht. Proficiat. Nu nog drift modes. ( je vliegt toch met apm, je hebt het over loiter)

Ohw ja zeker! Ik moet eerst die wobble er uit hebben, maar ik ga met alle modi wel experimenteren :)
Alt hold lijkt me ook wel een handige..

Heb apm gehad werd er gek van kreeg hem niet goed op de TBS misschien ooit nog eens wel veel mogelijk met apm drift zou te gek zijn vliegen als een vliegtuig

Hops! Weer een vlucht of 8 gedaan vanavond! Ik heb de P-values wat verhoogd, en dat vloog inderdaad een stuk beter! :D

Ik had nog 1x een wobble, maar dat was meer mijn onkunde.. In normale vlucht, hovers zijn de wobbles verdwenen :)

Back