Ik heb de monitor net als bij de V1 op de achterkant geplakt ivm focus probleem met mijn ogen. Nu kijkt het een stuk rustiger. Ik heb mijn 600tvl omgewisseld voor een 800TVL van FPVcam Rotterdam. PERFECTE camera. Zelfs tegen de zon in blijf je gewoon een helder beeld houden ipv een grote zwarte vlek. Gras blijft groen.... Ruime mogelijkheid van aansluiting qua voltage. Accepteert 3,7 tot 12V of zo. Dus aan te sluiten op alle systemen. Echt een aanrader. (PS nee... bedrijf is niet van mij)
Ik blijf gebruik maken van mijn statief met ontvanger ipv alles op de bril.
Het gewicht merk je niet zoveel van, maar ik had meer uitdagingen met mijn antenne. Heb niet zo'n hele lange antenne, dus had wat ontvangst issue's. Maar... al met al... een perfecte bril. De snelheid beleving is nog intenser als voorheen. Je ziet het gras nu echt onder je door schieten... SUPER. Ze mogen van mij de Fatsharks houden.
Misschien die 3D bril of er moet een HD versie of UHD uitkomen.
Ik blijf gebruik maken van mijn statief met ontvanger ipv alles op de bril.
Het gewicht merk je niet zoveel van, maar ik had meer uitdagingen met mijn antenne. Heb niet zo'n hele lange antenne, dus had wat ontvangst issue's. Maar... al met al... een perfecte bril. De snelheid beleving is nog intenser als voorheen. Je ziet het gras nu echt onder je door schieten... SUPER. Ze mogen van mij de Fatsharks houden.
Misschien die 3D bril of er moet een HD versie of UHD uitkomen.