HK-T250 uit!

Woooooooooow, en hij weegt maar 500 gram om te verzenden!!

KOPEN!

Hobbycity is lekker bezig met die cloontjes. Dit wordt waarschijnlijk net zo'n hit als de 450.

Ik denk het niet.
de 250 gt moet nog uitkomen,en als het is zoals met de 500 zal iedereen wachten op de gt versie.
Zie ook de noot waarbij geen 3d kan gevlogen worden met deze.
In standard trim this kit is not 3D capable due largely to the Nylon blades included with the kit.
The HK-T250 is an excellent way to hone your skills on a smaller more nimble machine.

greets gianni

Hoi Emil,

-hoe groter hoe stabieler dus makkelijker. Daar is geen twijfel over.
-Ook hoe groter hoe meer wind die aan kan.

Maar...

-hoe groter hoe duurder (vooral electronica en lipo!)
-hoe groter hoe hoger de crashkosten

zal iedereen wachten op de gt versie.
Jep, ik ook...

Maar mooi dat hij er is, kunnen een paar honderd mensen de fouten gaan opnoemen en kan ik straks in 1 keer een leuk vliegende 250 kopen.

(vind het overigens best vreemd dat de align 250 se niet los te koop is...)

zoals in de discussion al wordt aangegeven wordt dit waarschijnlijk hk-t500 take 2. De kwaliteit zal hoogstwaarschijnlijk (idem hk-t500) tegenvallen. Iedereen zal wachten op de gt versie. Als je ziet hoeveel er nog in stock zijn.. hij staat al een dag online. De hk-t450 zou allang uitverkocht zijn.
Dat is namelijk ondanks full plastic wel een redelijk goede heli!
Ik wil eerst die gt versies wel eens zien!

Als beginner, wat is makkelijker een 250 450 of 500?

250 is een erg goede heli om mee te beginnen,
ja je moet even wachten tot het niet zo hard meer waait,

maar (vooral de T-Rex 250 van Align) heeft de vliegeigenschappen van een 450, en je hebt erg veel bewegingsruimte.

Jammer dat ik mijne net kwijt ben anders had je een keer kunnen kijken ;)

--------ontopic-------

Bij de HK450 is ook gebleken dat sommige onderdelen van vrij slechte kwaliteit kunnen zijn, nu is dit bij een 450 misschien nog wel te doen om te vervangen, maar ik zie mij niet na elke 2 vluchten weer knutselen aan zo'n klein en fijn machientje...

Ik denk dat het een minder grote hit word als de HK450...

Groet, Christian

Wil vant winter toch ook een heli aanschaffen, en met de hk sertie is dat gewoon redelijk(goed) betaalbaar.

Vandaar even mijn slightly offtopic vraagje...

Ik zou NIET voor een 250 gaan, zowel qua sleutelen als vliegen een grotere uitdaging dan bijvoorbeeld een 450.

Ik heb nu 3 verschillende T250's gevlogen, en ik bouw mijn eigen nog. Als ik echt eerlijk ben vliegen ze niet zo lekker als mn Furion 450, maar het vliegt wel superleuk.

Even lekker offtopic: de beste kloon (prijs/kwaliteit) is toch de CopterX 450 die je bij Ehirobo en Hobby Daddy nu nog 59,= USD kan vinden. Full alloy uiteraard. Dat iemand uberhaubt de HK 450 nog in overweging neemt...
Nu maar hopen dat CopterX de T-Rex 250 gaat aanpakken...

De CopterX is fors duurder dan de HK-450.
Vooral de onderdelen! Ongeveer twee keer zo duur!

Dus als je écht goedkoop wilt, neem je de HK-450. Als je richting align kwaliteit wilt, dan ga je voor CopterX.

Overigens zijn die align onderdelen echt belachelijk duur.

Je betaald 170$ voor een rotorkop van align,

en 40$ voor een rotorkop+tailunit van CopterX... Ongelofelijk...

De CopterX is fors duurder dan de HK-450.
Vooral de onderdelen! Ongeveer twee keer zo duur!

de CopterX 450ME (verkocht als Dragonfly) kost 29,99 USD bij bovengenoemde zaken en is dus praktisch net zo duur als de HK450. Koop je er twee, heb je in 1 klap een aardig setje onderdelen. De ME is zeg maar de kunststof versie, maar wel beter dan de HK450.

ik heb op de webside gekijken bij h.k. hij lijk er wel op .
maar je kun er 3D mee vliegen dus het is dan toch een 100% clone
van de trex 250 maar een look a lijk of heb ik het fout
en om te beginnen met heli is een 450 of een 500 toch iets beter

de CopterX 450ME (verkocht als Dragonfly) kost 29,99 USD bij bovengenoemde zaken en is dus praktisch net zo duur als de HK450. Koop je er twee, heb je in 1 klap een aardig setje onderdelen. De ME is zeg maar de kunststof versie, maar wel beter dan de HK450.

Is de CopterX 450ME echt beter dan de HK450?

De onderdelen zijn in ieder geval tot 3 keer zo duur... Daar kan je niet omheen.

De CopterX 450ME die ik vond koste 69$ en is dus flink duurder dan de HK450. Deze is dus ook gewoon plastic, dus lijkt me niet beter dan de HK450...

De dragonfly vond ik niet, linkje?

Is de CopterX 450ME echt beter dan de HK450?

De onderdelen zijn in ieder geval tot 3 keer zo duur... Daar kan je niet omheen.

Deze is dus ook gewoon plastic, dus lijkt me niet beter dan de HK450...

CopterX hanteerd een stuk betere kwaliteitscontrole,
dat is vooral iets waar ze op bespaard hebben bij de HK.

Daarom zijn CopterX heli's ook wat duurder,
ze zijn vaak van betere kwaliteit.

Groet, Christian

Back