Hoi Maarten,
Nou, eigenlijk alleen net na het opstijgen, dan zwabbert de staart nog een klein poosje, maar steeds minder, en dan blijft de staart strak en hoef ik niet meer te corrigeren, het is echter soms bij het eerste opstijgen zo erg dat ik bijne niet durf op te stijgen..
Heb de hoofdas vervangen door een ander exemplaar, moet zeggen dat ik de speling op de lagers-as wel vrij veel vind, is net voelbaar, dit lijkt mij niet moeten kunnen, kan dat het deels zijn?
Heb al die filmpjes bekeken en daarmee de heli afgesteld, naast dat gyro probleem was de eerste vlucht (en tevens mn eerste met een 450) eigenlijk probleemloos.. (afgezien natuurlijk mn eigen stuurkunsten, ik durf echt nog niet "nose in" terwijl ik dat met mn FP helietje wel kan..
Moet je constant tail input geven om 'm op de plek te houden? Of alleen kort nadat je opgestegen bent...
Nou, eigenlijk alleen net na het opstijgen, dan zwabbert de staart nog een klein poosje, maar steeds minder, en dan blijft de staart strak en hoef ik niet meer te corrigeren, het is echter soms bij het eerste opstijgen zo erg dat ik bijne niet durf op te stijgen..
Heb de hoofdas vervangen door een ander exemplaar, moet zeggen dat ik de speling op de lagers-as wel vrij veel vind, is net voelbaar, dit lijkt mij niet moeten kunnen, kan dat het deels zijn?
Heb al die filmpjes bekeken en daarmee de heli afgesteld, naast dat gyro probleem was de eerste vlucht (en tevens mn eerste met een 450) eigenlijk probleemloos.. (afgezien natuurlijk mn eigen stuurkunsten, ik durf echt nog niet "nose in" terwijl ik dat met mn FP helietje wel kan..