HK's FPV kist

Ik zou ermee uitkijken, straks zeggen ze "hier heb je je geld terug en bekijk het maar". Dat is mij namelijk al een keer overkomen, die Chinezen hebben vaak een instelling van "voor jou 10 andere klanten", alleen op Ebay kan je dreigen met slechte feedback.

Zou ik lef vinden met een bestelling van 300 dollar.

En vandaag mijn skywalker binnen! Blijft toch raar bij de douane en TNT. Elke keer aan de beurt met hobbyking voor inklaringskosten over gemiddeld 100 dollar en gemiddeld 4 weken onderweg. Nu een enorm pakket binnen 5 dagen uit hongkong met de reguliere mail en totaal geen kosten.
Sywalker ziet er goed uit. Stickers al aangebracht en carbonstrip in de stabilo had ik nog niet eerder gezien. Verder 3 koolstof pijpjes en een mooie canopy meegeleverd.

Mooi!

maak dan meteen een verslagje:). Kunnen andere ook weer wat van leren:).
( en je eventueel helpen waar nodig)

Zal ik doen. Eerste wat mij opviel bij nadere inspectie is de zwakhid van de canopy. Ziet er van veraf leuk uit, maar het plastic is niet overal even dik. Dikte varieert van stevig plastic, tot dusdanig dun dat je hier een deuk in blaast. Dit wordt dus maar de eerste modificatie.

Inmiddels zit ik nog steeds duimen te draaien, want die chinezen schieten niet op. :mad:
Gisteren was de tweede release datum, ook die is dus weer verstreken.

Ik ga bij foxtech maar een 5.8Ghz bulletcam kopen en op een van mijn modellen plakken,
dan heb ik tenminste toch al wat te doen.. want nu vind zelfs IK het lang gaan duren. :(

Waarom ga je dan niet voor de BMI Arrow? Prijs en uitvoering hetzelfde en bij rckikx heb je hem morgen in huis ipv een paar weken wachten.

Waarom ga je dan niet voor de BMI Arrow? Prijs en uitvoering hetzelfde en bij rckikx heb je hem morgen in huis ipv een paar weken wachten.
Thnx voor de aanrader, maar dat ding uit Polen heeft voor dezelfde prijs een ruimere romp en naast alleen regelaar en motor ook servo's. Als je de servo's er los bij moet kopen ben je 20-30 euro duurder uit.
De AXN kloon is verder een prima kist, maar ik vind de romp een beetje krap.
Op die zelfde site in Polen hebben ze trouwens een heel scala aan kisten speciaal voor FPV, maar dan gaan we wel heel ver off topic.

Er is trouwens nog helemaal NIETS veranderd aan HobbyKing Online R/C Hobby Store : EPP-CF FPV 1.8M R/C Plane (PREORDER)
"ETA: Oct 12" zo jammer, die nalatigheid bij HK.
Of ze bedoelen "Oct 2012" ;)

Ja inderdaad, eerst 12, toen 29, en nu weer niks..
Ik krijg er de pest in met die ETA's van hobbyking.
Als ze het niet voor elkaar krijgen op genoemde datums, beloof dan niks..

Thnx voor de aanrader, maar dat ding uit Polen heeft voor dezelfde prijs een ruimere romp en naast alleen regelaar en motor ook servo's. Als je de servo's er los bij moet kopen ben je 20-30 euro duurder uit.
De AXN kloon is verder een prima kist, maar ik vind de romp een beetje krap.

Als je gewone HXT900 servo's neemt dan heb je er vier voor 10 euro. Bij onze belgische vrienden heb je boven de 100 euro ook gratis verzending. Over het formaat van de laadruimte, ik denk dat deze gelijk zijn.

Deze week! nou nou!
Das maar een maand later dan belooft,
echt iets om van et dak te brullen. :lol:

Deze week! nou nou!
Das maar een maand later dan belooft,
echt iets om van et dak te brullen. :lol:

Och, dan heb je hem iig ;P
volgende week je brilletje....
kunnen we dit seizoen nog met jouw spul fpven!!!

(en nu hopen dat ik van mijn heli spul af kom, dan ga ik fpv-en met een space scooter :P )

Back