HK's FPV kist

Hij is zijn eerste vlucht al aan het maken hoor! :lol:
Ik ga eraan beginnen zodra hij binnen is.
De fatshark gaat over 4 dagen ook opweg naar mij.

Ik ben benieuwd hoe dit vliegtuig gaat bevallen. Het ziet er nogal fragiel uit.
Ik zoek ook nog een ander toestel voor FPV, ook met rolroeren. Dus ik wil ook graag weten hoe het gaat.

Taco.

Heb ik ook last van. In mijn eentje doe ik nauwelijks wat aan modelbouw,
maar zodra het gezellig wordt dan vliegen de projecten er doorheen.
Heb een middag bij mijn kameraden Pieter en Steven gezeten, gelijk mijn twinstar 2 en funcub bijna helemaal af. :lol:
Dat gaat ook nog wel gebeuren met de FPV bak denk ik. ;)
Maar dan moet ie wel eerst nog een keer binnen komen waaien. :mad:
Hij is gisteren eindelijk ingeschreven bij de airmail balie in hongkong.
Race chinees zeggen ze, maar niet bij hobbyking..

Die fpv kist gaat zeker goedkomen, zeker nu ik een ZEE van ruimte heb in de garage (je weet niet wat je ziet als je komt... :P)

Even voor Sven, de eerste heeft hem binnen:

Well I might be the first to get the Kit ..... it arrived this morning ..... only had 5 minutes to look through the parts etc ..... you will not believe what you get for the money ........ the quality of the foam looks outstanding .... the amount of CF components included ...... laser cut ply and CF sheet items ..... the wing is magnificent ....... the foam hinge cutting on the control surfaces is first class ..... you could fit your lunch inside the fuse .... oh, and the instructions look the best I've seen from HK ....... also the packing - top class too .....

The canopy arrangement may need some extra magnets etc but the two part concept is really smart .....

Who knows what it will fly like as a FPV or camera platform but everything looks good so far .....

Ik vind het al heel wat, dat er uberhaubt een instructie boekje bij zit. ;)
Is zeldzaam bij china modellen.

Wel leuk te horen dat ze zo lovend zijn over dat ding,
nu heb ik er al HELEMAAL veel zin in. :p

hi allemaal,,rob leeft nog

als we nau volgend jaar hemelvaart een camping onveilig maken

kan het een mooie fpv weekend worden

en heb iedereen alle tijd om alles af te maken

rob

Back