Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Strak werk Boris! Dat grijze in de dekplanken en de luiken, is dat grafiet van een potlood geschuurd door het hout?
Je dek is prachtig, mooie kleur!
Welke touwslagerapparaat heb je besteld als ik vragen mag. Ik ben nog steeds een beetje fan van de Domanoff versie PL4
En dan te bedenken dat het dek van simpele koffie roerhoutjes is gemaakt, heb destijds het dek gemaakt van deze houtjes omdat in mijn ogen de houtnerf en kleuren zeer realistisch zijn en in verhouding is , enige nadeel is, dat het in eerste instantie veel keur en selectie werk geeft (zijn en blijven roerhoutjes gemaakt om weg te gooien)
En naar selectie is het leggen ook niet even makkelijk, maar na het leggen en schrapen, komt er een in mijn ogen mooi en realistisch dek tevoorschijn.
Mijn touwslagerapparaat is van het merk ZHL heb de domanoff pl4 versie overwogen, maar vind het mechaniek (geprint) niet helemaal sterk ogen, de ZHL versie heeft metalen tandwielen en aandrijving.
alles met alles vond ik de ZHL iets robuuster en sterker overkomen.
Maar we zullen het zien, hoop mijn pakketje vandaag te mogen ontvangen.
inderdaad een heel mooi dek geworden, die ringen en ogen voor de inhaaltalies zitten er ook strak in lijn hoor, maar waar dienen die ringen met oog voor die vlak achter het kanon zitten?
bedankt,
Zou het eerlijk gezegd niet weten, heb het ooit eens gezien, op msw en zodoende overgenomen. Omdat ik het wel mooi vond staan.