Ja Jinny, alhoewel nog maar een maand of vijf geleden. Ik heb er echter verbazend weinig moeite mee, dus dat gaat wel goed komen. Ik ben gestopt zonder hulpmiddelen en heb daarna géén één meer gerooktEn inmiddels gestopt met roken Piet?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja Jinny, alhoewel nog maar een maand of vijf geleden. Ik heb er echter verbazend weinig moeite mee, dus dat gaat wel goed komen. Ik ben gestopt zonder hulpmiddelen en heb daarna géén één meer gerooktEn inmiddels gestopt met roken Piet?
Dat is mooi Piet, voor mij inmiddels 12 jaar terug dat ik het roken heb opgegeven.Ja Jinny, alhoewel nog maar een maand of vijf geleden. Ik heb er echter verbazend weinig moeite mee, dus dat gaat wel goed komen. Ik ben gestopt zonder hulpmiddelen en heb daarna géén één meer gerookt![]()
Moet Piet nu nog zijn partner beginnen bedriegen ook?de aanhouder wint
Oprecht gefeliciteerd Piet, ik kan het voorlopig nog niet laten, maar vroeg of laat moet ik er ook aan geloven.Ik ben gestopt zonder hulpmiddelen en heb daarna géén één meer gerookt
Moet Piet nu nog zijn partner beginnen bedriegen ook?
Grapje, een man die naast zijn echtgenote nog een vriendin onderhoudt, noemen wij een "aanhouder", hij houdt aan met ...Deze begrijp ik niet Herby
OK, ik had geen idee...Grapje, een man die naast zijn echtgenote nog een vriendin onderhoudt, noemen wij een "aanhouder", hij houdt aan met ...![]()
Net over de grens, en toch soms een gans ander taalgebruikik had geen idee...![]()