Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
PS: mijn oom was timmerman en op het bedrijf waar hij werkte noemden ze hem de "millimeterchef". 't zit dus in de familie![]()
Dat zie je helemaal goedZiet er mooi uit! Zie ik het nu goed dat je ook voor de open reling gaat? Of zie ik het verkeerd?
Dank jeGoeie keus! Geeft echt meerwaarde aan je model. Leuk dat je zo vlot gaat. Ik wacht op het moment dat je me inhaalt![]()
Dank je Koos,Dat gaat de goede kant op zo Henk![]()
Ben nog ff druk met andere beslommeringen, dat heb je nu eenmaal als je zowat zo’n 6 maanden van huis geweest bent heeHeb jij je personeel van de Victory werf op vakantie gestuurd?.
Tenzij je je model opstelt zoals ik gedaan heb, is toch maar 1 zijde goed zichtbaar. Een licht afwijkende werkwijze aan de andere kant gaat zelfs dan niet direct opvallen, omdat je moeilijk tegelijkertijd beide zijden kan bekijken.zal het verschil van de twee kanten zeker zichtbaar maken
Herman daar heb je wel een punt, en zelfs gelijkTenzij je je model opstelt zoals ik gedaan heb, is toch maar 1 zijde goed zichtbaar. Een licht afwijkende werkwijze aan de andere kant gaat zelfs dan niet direct opvallen, omdat je moeilijk tegelijkertijd beide zijden kan bekijken.