HMS Victoria Mantua Panart 1:78

Oké :).

Mooi om te weten ik zelf zit nog te denken om later om zwarte lijnen tussen de beplanking bv zwarte papier tussen te lijmen wat dan wel heel veel werk zal worden maar daar ben ik nog niet over uit:).

Grt Reinier

Hoi Herman

Ja dat zou het zeker zijn maar daarvan zou ik eerst een proef van maken door het bij een paar latjes uit te proberen en kijken of het wat is en of het ook te doen is en hoe het uiteindelijk na een laklaag er uit zou komen te zien maar dit is hoe ik er nu over denk maar dat zou later ook anders kunnen worden natuurlijk :).
Maar dat is ook het mooie er van dat iedereen er zijn eigen draai er aan geeft:).

Grt Reinier

hallo allemaal,
na 8 maanden vooral buiten te hebben vertoefd met veel plezier is het modelbouw seizoen voor mij weer begonnen.
ik mag beginnen met de romp te beplanten.
lijkt me heel leuk en tegelijkertijd best spannend. als iemand tips heeft verneem ik die graag.
veel plezier allen.

Welkom terug Herman, we gaan er weer voor zitten, en wat je vraag betreft, kijk eens rond hier in de diverse verslagen o.a. die van @pietsan, deze legt alles perfect uit in verschillende recentere verslagen.
Succes

Herman Ik,sluit mij bij Koos aan als je het niet erg vind :rolleyes:

ik ben bijna klaar met het beplanken van de romp. er zitten wel wat oneffenheden/ hobbels in die ik graag glad wil strijken en vulleb voor de koperplaatjes.
hoe en waarmee kan ik dat het beste doen?

ik ben bijna klaar met het beplanken van de romp. er zitten wel wat oneffenheden/ hobbels in die ik graag glad wil strijken en vulleb voor de koperplaatjes.
hoe en waarmee kan ik dat het beste doen?
Heel veel schuren en als het echt niet anders kan de gaten vullen met laminaatvuller,
Succes,
Gr Koos

25.jpg

Back