F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Herby ,Perfect hier heb ik zeker wat aan. Dank je welVan mijn model of van de echte?
Moeilijk om nog goede foto's te nemen van bovenaf met het want op zijn plaats.
Na een zoektocht in mijn archief volgende foto's gevonden. hoop dat het dit is wat je bedoelt.
Bekijk bijlage 377370 Bekijk bijlage 377371 Bekijk bijlage 377372 Bekijk bijlage 377373 Bekijk bijlage 377374 Bekijk bijlage 377375
Hopelijk heb je hier wat aan.
Herby, je hebt helemaal gelijkHeel mooi uitgevoerd. je kan misschien aan de buitenzijde, tegen de paaltjes aan de zijreling, een latje plaatsen, zodat je niet tussen de 2 horizontale latten kan kijken. In het echt is dat ook zo.
Ja Stephan, zo gaat dat.van de meesters moet je het leren Hier zitten zoveel vaklui die deze hobby tot in de puntjes beheersen, ware leermeestersHeb dit even gevolgd, dit is mooi gedaan. Je zou nog een juffer kunnen afvlakken en tussen dat door voertje kunnen aanbrengen Net als bij het echte schip. Maar dit is echt vakwerk tot nu toe en ook leuk hoe je dingen oppakt.
Stephan, ik snap niet helemaal wat je bedoelde met juffer afvlakken en doorvoertjeHeb dit even gevolgd, dit is mooi gedaan. Je zou nog een juffer kunnen afvlakken en tussen dat door voertje kunnen aanbrengen Net als bij het echte schip. Maar dit is echt vakwerk tot nu toe en ook leuk hoe je dingen oppakt.
Ok , helemaal duidelijk nuBekijk bijlage 377615
Een juffer blok wat je voor het want gebruikt ziet er ook uit als een houten wiel, als je hem plaater schuurt aan beide kanten ziet hij eruit als een geleide wiel dat daar ertussen kan om zo de geleider te suggeren die er in werkelijkheid zit
Stephan zo bedoel je het toch?Bekijk bijlage 377615
Een juffer blok wat je voor het want gebruikt ziet er ook uit als een houten wiel, als je hem plaater schuurt aan beide kanten ziet hij eruit als een geleide wiel dat daar ertussen kan om zo de geleider te suggeren die er in werkelijkheid zit