Hobao Hyper 10 TT-e topic

Ik heb ook een mmp met 1410 3800kv met een 16T pinion er op zitten
Rij 2s op circuit orra in Arendonk
Gaat snel genoeg voor dat circuit heb geen 3s nodig daar!

Rij ook regelmatig met 1/8 banden eronder gaat als een trein
En geen tandwiel te vervangen alleen ff banden en 17mm hex adapter opzetten

Yeah !
Morgen waarschijnlijk mijn nieuwe as binnen, helemaal gratis !!!! :-D Wat een service van de mannen ( en de vrouw) uit Tilburg en dan bedoel ik absoluut geen T*emen .

Ik heb ook een mmp met 1410 3800kv met een 16T pinion er op zitten
Rij 2s op circuit orra in Arendonk
Gaat snel genoeg voor dat circuit heb geen 3s nodig daar!

Rij ook regelmatig met 1/8 banden eronder gaat als een trein
En geen tandwiel te vervangen alleen ff banden en 17mm hex adapter opzetten

Ale jong, Arendonk heeft een voor 1/10de begrippen een zeer lang recht stuk. Wordt ge daar gepasseerd door buggy's (die van mijn kameraden dan toch :p). 18T kan dat gerust hebben qua temps :). Toch stuk meer snelheid.

Rest van het parcours is dat idd niet nodig.

Kunnen de parts van de Sc ook op de Truggy want volgens mij heb ik wel iets erover gehoord kan dat kloppen ?

En ik welke adapters heb jij erop René ? Van welk merk ?

Ale jong, Arendonk heeft een voor 1/10de begrippen een zeer lang recht stuk. Wordt ge daar gepasseerd door buggy's (die van mijn kameraden dan toch :p). 18T kan dat gerust hebben qua temps :). Toch stuk meer snelheid.

Rest van het parcours is dat idd niet nodig.

Zal best gaan 18t ben met 16t tevreden

Ik kan met 16t goed mee over
Maar grip is ook belangrijk of misschien wel het belangrijkst!

Ik denk dat ik ook maar een keer bij orra kom rijden, lijkt me een leuke baan om eens te proberen. Het enigste probleem is dat ik 14 ben, dus geen auto + rijbewijs. Ligt dus een beetje aan mijn vader wanneer hij kan (wie weet volgende week).

Nu rij ik bij MRCZ, jammer genoeg is de baan daar niet echt gericht op 1/10 (hij is net wat te groot voor mijn auto).

Ik rij nu zelf op een 3800kv motor, das inderdaad genoeg. Helaas zijn de rij tijden wat minder. Daarom wou ik eens met 3s gaan proberen.
@stewie, rijd u met een 18T pinion? Ik rij nu met een 12T pinion, wat zou er gebeuren als ik een 18T pinion erop zet?

Ik heb de hyper TT niet meer eh, maar ik reed idd met een 18T pinion.

Tja, een 18T pinion heeft 50% meer tanden, hij gaat dus een pak sneller dan nu :D. Ik reed in Helmond daarmee tussen de 1/8 nitro's en moest op een ronde nagenoeg niets toegeven :D.

idd is zeker een grapje! Stewie kent me goed genoeg lol

Van die Traxxas/Hobao shop in Tilburg kwamen onze hyper's ook.
Echt was dit ook niet de beste ervaring.

Ze verzekeren mij dat ze 2 hyper 10 in stock hadden, kom eraan blijkt er maar 1 te zijn.
Naderhand heb ik 2 mails gestuurd om een body, bleven onbeantwoord.

Lijkt me niet de beste methode van service als ik andere winkels daar tegenover zet.

Back