hobao Hyper 8

nou in de advertentie in het begin staat inderdaad fijn kit without tires and pipe maar verderop staat revolver wheels and fire tires

maar ik ben nu bezig met locktiten en de shock e.d. zijn klaar.

groetjes Bas :D :D

hier zijn dan de foto's van me hyper 8
ik heb net de body klaar

gewoon wel de oude motor met uitlaat
binnekort zal er wel de nieuwe LRP Z21R spec 2 op komen

DSCN2610.JPG

hyp2.JPG
hyp.JPG

hoi mathijs

de baan in elmpt is op dit moment niet erg goed in staat er is al veel aan gebeurt maar ze hebben een aantal onderdelen weg gehaald waar ik niet zo blij mee ben
maar we hebben 26 mei weer een onderhoudsdag en wie weet verandert er weer vanalles

het komt ook een beetje door de truggy's die rijden er bij ons redelijk veel en die willen minder jumps e.d. omdat ze anders hun auto's kapot rijd
mja dat is gewoon een kwestie van rijden want die komen vaker veel sneller rond

groetjes Bas

Hoi Bas kan je wellicht eens aangeven wat er verandert is aan de baan
dat is voor ons best belangrijk

gr Michel

ps leuke body

Ziet er goed uit hoor en die body heb je inderdaad netjes gespoten! Heeft elmpt kunstgras, want ik lijk te zien dat je daar de banden voor hebt?

in elmpt is het volgende veranderd

-helaas hebben ze de 4 jumps voor de combocht 1 bult van gemaakt deze waren geweldig maar is een hoop zand op gegooid
-tussen de funbox en die 4 jumps zijn de kunstgras matten weg gehaald
-de kuil waar je invalt is ook weg hier hebben ze een snelle bocht van gemaakt is mischien wel beter
-na de kuil weer een bocht en dan 1 jump gemaakt van ongeveer 50cm
-en de grote bult bij de pit hebben ze ook een mooi afgaand stuk gemaakt dus niet meer dat je geleidelijk omhoog rijd en dan omlaag valt

als ik er weer ben zal ik weer eens foto's maken
26 mei is er weer een onderhouds dag dus ik hoop dat er dan weer een hoop gebeurt

Hoi Bas het zou fijn zijn als je ons op deze manier op de hoogte wilt houden , In juni strijkt het Brothercup circus dus neer in Elmpt om er een wedstrijd te rijden .
We zijn gewend om er een uitdagende en mooie baan aan te treffen . Het zou inderdad erg zonde zijn als het allemaal erg tegen gaat vallen .

gr Michel

Ps waarom schrijf je je niet in voor dze brothercupwedstrijd , iedereen kan meedoen , je moet wel een Transponder hebben .

dat zit ik al een tijd te denken als ik vorig jaar kon had ik toen mee gedaan
maar met transponder kan je deze ook huren of iets dergelijks

maar kijken kom ik denk ik zeker wel

MVG Bas Janssen :D :D

hallo

ik wil ook zo'n hyper 8 gaan aanschaffen via de the-border. Nu heb ik een vraagje zit erbij de kit mou wel of nie een motor in ieder geval geen banden en pipe. Bij de meeste kits zit geen motor bij dus ja..... 1 van jullie heeft hem iedergeval ook bestelt.

groet

Hoi, bij the Border kan je hem bestellen in 2 uitvoeringen de RTR incl motor en banden en servo's
en de KIT versie , deze is zonder servo's motor en banden en velgen .

Gr Michel

o ok lol ik heb de rtr nie gezien misschien is hij uitverkocht alleen de kit staat erop of ik moet scheel zijn. maar kit lijkt me goedkoper dan rtr servo enzo heb ik nie nodig heb ik zelf startbox heb ik ook.

groet

hoi

jullie hebben het over de truggy ik bedoelde dus de buggy hyper 8.
ik denk dat die er is alleen in kit dan.

groet

leuke filmpje en geeft een goede indruk van hoe elmpt er nu bij ligt.
moet zeggen valt me niet eens tegen, niet meer zo uitdagend als vroeger maar ziet er toch nog steeds intressant uit.

gr paul.

De baan is voor het grootste gedeelte nog intact t.o.v. vorig jaar,ik zie wel dat die #$%^kuil eruit is :lol: :lol:

Back