hobao Hyper 8

zaterdag is er een onderhoudsdag
maar kan ik helaas daar niet bij zijn ivm met jarig

ik had wel aangegeven dat voor de combocht en vor de funbox nog gewerkt moet worden en dan is het al heel stuk beter

groetjes Bas :D :D

Passen de Blitz bodies bij The Border op de Hyper 8 zonder al te grote aanpassingen? En Michel, welke body gebruik jij als ik vragen mag?

hi Guys,
we hebben nu pre-painted nieuwe bodies voor de 8.
en voor de Truggy blanco's betreft de Blitz zal binnenkort is checken wat er allemall past.
van Protoform hebben er ook een type voor.

Bedankt voor je antwoord, maar ik bedoelde eigenlijk de buggy bodies :) En ik wil een blanco hebben, want zelf spuiten is natuurlijk veel leuker 8)

ik zie de proline body niet ztaan voor een hyper 8
welke moet ik dan hebben

linkje??

k moet trouwens zeggen dat de standaard lagers in de koppeling erg bagger zijn ze zijn bij mij nu al versleten
maar heb ze al vervangen

Bas koppelingslagers zijn nu eenmaal erg gevoelig , wij gebruiken er wel 40 in een race seizoen, das niet zo gek hoor.

de body is uitverkocht zie ik, mail even naar de border , dan worden ze zeker weer besteld

gr Michel

Ik zag hem ook niet bij The Border staan, vandaar de vraag hier. Maar nu is het duidelijk, ik wacht wel totdat ze weer binnenkomen, thnx!

trouwens de tank vind ik erg wennen
ik heb op het techforum gelezen dat er dar ook veel mensen zijn met een X-ray tank erop
want ik heb liever een andere

dit is de hyper 8 pro
dus zoals de hyper 8 pro kit dan moet je nog elektronica en brandstof

maar is echt een goede aanbieding want die 8PT hyper motor loopt echt hard

en over de body kun je de proline pakken
zoals hierboven ergens een link staat

Handig linkje, aangezien ik precies dezelfde hyper 8 pro heb als meneer Velder :)

Toch maar weer over op de Hobao? Blijkbaar...goeie keuze!

Ik ga ook even een nieuwe kap spuiten hoe mooi je de vorige ook heb gemaakt michel...hij rijdt trouwens nog als een zonnetje met een Sirio bx .21 erin!

Hoi Joost,

Ja inderdaad we hebben besloten om terug te gaan naar Hobao en daar te blijven .
De auto past ons het beste, we rijden inmiddels ook de truggy.

Gr Michel

Kijk, dat klinkt goed. Ik vind Hobao ook fijn rijden hoewel ik niet op wedstrijd niveau rij.

Ik weet niet of je het vermeld hebt in dit topic, maar met wat voor een truggy/motor rij je op het moment?

En ik zie dat je de Sinoracing truggycup 2007 hebt georganiseerd, hoe verloopt dat? Gaat het in 2008 wel door?

Joost ,

We rijden natuurlijk ook met Hobao Hyper st truggy , er staat nu een R&B c6BB op , maar we gaan over naar de Novarossi plus 21-5
Geweldige auto ook trouwens ,

En wat de Sino racingtruggycup betreft , ik heb dat gestopt , er waren wat problemen maar daarover wil ik niets bekend maken , wellicht dat er volgend jaar een cup bijkomt, echter de Truggycup.nl is en erg mooi alternatief.

Gr Michel

m.velder zei:
Joost ,

We rijden natuurlijk ook met Hobao Hyper st truggy , er staat nu een R&B c6BB op , maar we gaan over naar de Novarossi plus 21-5
Geweldige auto ook trouwens ,

En wat de Sino racingtruggycup betreft , ik heb dat gestopt , er waren wat problemen maar daarover wil ik niets bekend maken , wellicht dat er volgend jaar een cup bijkomt, echter de Truggycup.nl is en erg mooi alternatief.

Gr Michel

Zo zo Michel, overstap naar Novarossi :lol:

Back