Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
NPS. ga jij maar bewijzen dat het niet de flysky is???
zenders zijn 100% identiek op bestickering na.
Flysky levert de zenders aan hobbyking welke ze puur en alleen overstickerd.
maar wil nog niet lukken om de module in mijn FC-18 aan het werk te krijgen.. mogelijk dat het PPM signaal anders is dan wat de flysky 2.4ghz wil hebben.
mensen nog aanpassingen op het PPM in gedachten om te testen?
EDIT
UHM andere vraag hoe krijg ik de FC-18 van PCM af??? en naar PPM.. *lijkt me handiger![]()
Cheeta:
1** De 2.4ghz die erin zit is NIET CE gekeurd.
Je hebt er geen verklaring bij dus klaar
2** Als je een goed gekeurde 35Mhz zender neemt
en je zet daar deze NIET CE gekeurde module in dan is hij nog steeds
NIET CE Gekeurd klaar
Ofwel Wil jij vliegen met CE gekeurd zend apparatuur dan kun je er niks mee, er zit geen verklaring bij dus zelfs al is hij 100% gelijk aan een andere maar staat er alleen een andere sticker op dan nog blijft punt 1+ 2.
Je vliegt, stort neer, 3 benen en 6 armen eraf gevlogen.
Okee maar je hxt servo,s zijn niet CE gekeurd en door een servo is het gebeurd.
Wat dan?
en doe maar een slotje hierop want mensen kunnen niet lezen....
er staat duidelijk op mijn 2.4ghz module FLYSKY. de CE verklaring is afgegeven op de elektronica in de zender.
Knappe controleur die zometeen als ik deze module heb ingebouwd in mijn fc-18 met de CE verklaring van flysky er nog op kan wijzen dat deze uit een niet CE behuizing komt????
maar slotje AUB. dit gaat nergens meer over...
En daar wringt het schoentje, draai het of keer het zoals je wil.Let me unravel the biggest CE Certification Myth for you. This myth has cost a lot of companies a lot of money.
Myth: "To get CE marking, products must be tested and certified by a third party certification body".
Huh? What does that mean, “myth”? Does it mean that in CE certification no third party certification body must be involved?
That’s right. In almost 90% of the cases, the CE marking regulations allow products to be self-certified for CE marking. In other words, you can do the CE marking yourself and you are not required to have the product certified by a third party certification body. Obviously, CE marking self-certification can save your company a lot of time and money.
Je mag van deze conformiteitsverklaring aannemen, dat deze rechtsgeldig is. Er wordt namelijk vermeld aan welke keuringseisen is voldaan. Ik mis nog wel het 'notified body', dat in de arm is genomen (of ik kijk niet goed), maar ik neem aan dat diens nummer op de CE-sticker staat. Formeel zou je dan nog moeten verifiëren of dat allemaal klopt, maar dat zal ongetwijfeld zo zijn.