... Naar aanleiding van je berichten in dit topic ...
Ik begrijp dat je je stoort aan mijn 'standaard zelbouwmotor post' in deze discussie. Maar wat is er dan verder verkeerd, volgens jou, aan mijn andere berichten in deze thread? Ik kan me alleen maar bedenken dat je elektrotechnisch gezien geen held bent, dat kan, je bent niet de enige hier. Als berichten mij boven de pet gaan, probeer ik ze zover mogelijk te volgen, ik negeer ze, of ik verdiep me in de materie. Echter, ik zal niet zeuren bij/tegen/over degene die mij 'confronteert' met mijn onbekendheid/onwetendheid/onkunde/onwil.
... Laat staan dat het gaat om de hoogste postcount te bereiken door steeds combinaties van hetzelfde te posten? ...
Dit zal waarschijnlijk een openbaring voor je zijn maar er zijn zelfs mensen die elk jaar of elk half jaar hetzelfde verhaal vertellen voor een
nieuwe lichting gezichten, en het mooie is, ze worden er nog betaald voor ook.
... niet om mensen dood te gooien met ueberkennis ...
Dat klinkt ietwat gefrusteerd. Heb jij zo weinig kennis dan? Dan heb ik dat al die tijd overschat, sorry.
... Laat staan dat het gaat om de hoogste postcount te bereiken ...
Wat is daar het voordeel van? Ik ben al 46 dus dat streven begrijp ik eerlijk gezegd niet. Zo te lezen weet jij dat wel. Ik houd me aanbevolen voor je ongetwijfeld briljante inzicht hieromtrent. Wordt het een Olympische sport?
... Geef toe dat het enorm irritant overkomt als je thuis komt na een dag hard werken en steeds dezelfde posts van steeds dezelfde persoon tegenkomt...
Dat verwijt moet je richten aan al die nieuwe forumgenoten die telkens vragen stellen (he bah, zooooo vervelend) over hun nieuwe hobby waar ze nog niets van weten, niet aan mij. Eigenlijk zou het forum alleen gebruikt mogen worden om elkaar veren in de reet te steken. Nieuwelingen en beginners, eng volkje hoor.
Je bent de eerste die daar over klaagt. Zoals je waarschijnlijk weet, kom ik op een aantal andere fora en als ik daar een link zie die me interessant lijkt voor dit forum, plaats ik die hier. Dat zijn inderdaad niets meer dan 'hit and run' berichten, informatief bedoeld, doorgaans zonder de intentie om een discussie te starten. Ik had eerlijk gezegd het idee dat die links wel gewaardeerd werden.
... Heeft iemand je ooit al verteld dat het op internetfora gaat om het gezamelijk gezellig lullen/zeveren/ouwehoeren over een gemeenschappelijke interesse ... ...Wees eerlijk en kijk eens wat je op het forum bijbrengt/meebrengt. ...
Lees eens wat verder dan je neus lang is bij discussies waaraan ik deel neem.
... Ik ga niet in discussie met jou....
Waarom niet? We hebben het hier dit keer per slot van rekening niet over racistische opmerkingen (voor de meelezers, die waren niet van Commander C.). Dan ben ik veeeeel vriendelijker, zoals je al gemerkt hebt aan dit bericht.
... En nee, liefst weer geen PB's waarin je je gelijk probeert te halen...
Ok, dan maar deze interessante discussie vervuilen met mijn off_topic antwoord op jouw off_topic bericht.
....waarin je je gelijk probeert te halen. Want je weet: dat heb je al. Altijd, wat mij betreft. ...
Het is volbracht.
Lang geleden dat ik zoveel tijd heb genomen voor een bericht, en zo vaak ge-edit. Gelukkig midden in de nacht zodat je me niet weer ervan kunt beschuldigen dat ik een bericht achteraf aangepast cq. verwijderd heb nadat jij erop gereageerd had.