brutus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 26 dec 2014 #41 MickFly zei: Die nieuwe Assault 450 is trouwens ook wel een mooi ding. Mijn HK setup kostte meer en moest ikzelf als noob nog bouwen Klik om te vergroten... En daarmee heb je tien keer méér geleerd, dan van 5 RTF kits.... Dus zo slecht is dat niet.... Groet, Bert
MickFly zei: Die nieuwe Assault 450 is trouwens ook wel een mooi ding. Mijn HK setup kostte meer en moest ikzelf als noob nog bouwen Klik om te vergroten... En daarmee heb je tien keer méér geleerd, dan van 5 RTF kits.... Dus zo slecht is dat niet.... Groet, Bert
Heli-Uwe Forum veteraan 26 dec 2014 #43 voor mij was een van de leukste momenten het bouwen van een 450 paddel-heli, om een beetje te begrijpen, hoe dat in elkaar steekt en hoe dat werkt doen ... dus
voor mij was een van de leukste momenten het bouwen van een 450 paddel-heli, om een beetje te begrijpen, hoe dat in elkaar steekt en hoe dat werkt doen ... dus
Dikke Miel 26 dec 2014 #44 Voor mij zeker ook, ik bewaar er goede herinneringen aan en kan het iedereen aanraden.