hobbyking heli

Ben benieuwd dan, zit zelf in belgie, en het is verzonden op 3 december. Is alleen de kit met 4 servo's en schroevendraaiers enz.

Ben benieuwd dan, zit zelf in belgie, en het is verzonden op 3 december. Is alleen de kit met 4 servo's en schroevendraaiers enz.

Als alles goed gaat komt de postman je pakket afleveren met een openstaande rekening van 10 Euro die je aan hem moet betalen voor ontvangst van je spullen. Dit is een soort forfait voor douane en afhandeling.

Heb je pech zoals een vriend van me (had het verkeerde vakje aangevinkt op de HK site) dan is het een heffing van 21% BTW.:shock:

Het is hier op MBF allemaal al eens van naaldje tot draadje uitgelegd.

Stevo

Welke kit ga je bestellen trouwens? Dan kan ik wat gerichter eventueel tips geven..

Als alles goed gaat komt de postman je pakket afleveren met een openstaande rekening van 10 Euro die je aan hem moet betalen voor ontvangst van je spullen. Dit is een soort forfait voor douane en afhandeling.

Heb je pech zoals een vriend van me (had het verkeerde vakje aangevinkt op de HK site) dan is het een heffing van 21% BTW.:shock:

Het is hier op MBF allemaal al eens van naaldje tot draadje uitgelegd.

Stevo
Ik heb geen keuze's gekregen op de website om iets aan te vinken, 10 euro vind ik nog goed kunnen. Indien er 21% bijkomt zit ik nog steeds maar aan 20 dollar extra als ze de verzendskosten tenminste niet meerekenen, wat ze vast wel doen aangezien het geldvreters zijn :p

hallo, ik ga de hk450 GT pro 3d belt drive bestellen, ik heb nu al lipos gyro servos, heli,regelaar en motor bestelt, zijn er dan nog dingen die ik nodig heb? en kunnen jullie mij aub eens helpen met die pinion, daar geraak ik nog geen wijs uit. en wat dachten jullie nu van de motor?

Is groter dus dat wordt proberen vrees ik. Geen idee of hij onder de canopy past. Maar dat merk je snel genoeg..

Is zien of nu fotoke lukt

ik heb de eerste keer dat ik bij HK bestelde 10 € moeten bij betalen , daarna nooit meer en toch al een keer of 7 daar iets besteld .
En nu ff fotoke kijken :-)
Lukt nu nog niet , foto's staan wel bij het foto album
Of toch gelukt ??

Grtjs
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee geen waterheli , ga ik ook ni proberen alhoewel het mogelijk wel zou lukken
ik heb hier gewoon het voordeel dat hij breder en hoger op zijn skid staat

Grtjs

Ach als het werkt is toch prima? Trainingskruis is ook handig in het begin.. Scheelt hoop ellende ;)

Ehm... mocht je ooit op water willen proberen: Dan heb je toch echt serieus drijfvermogen nodig. De drijvers moeten dan in ieder geval buiten de heli staan anders is ie zo instabebiel als het maar kan. Opstijgen is weer een heel ander verhaal... Been there done that.

Gewoon een trainingskruis er onder doen, scheelt een hoop overbodig gewicht :)

Laatst bewerkt:
Back