hobbyking heli

ik zou maar jullie een advies geven,
er is een gezegd dat zeg;
je moet rijk zijn om goedkoop dingen te gaan kopen, dat betekent dat je door goedkoop dingen moet elke keer zelfde onderdelen gaan bestelen,eerst koop je een HK endan zou je later align onderden te gaan vervangen omdat ze gewoon niet goeie qua hebben, maar dat ligt aan jou keus.

Tsja, aan de andere kant ben je nu niet duur uit als blijkt dat heli vliegen niet bevalt. Bovendien heb ik zelf geen problemen met mijn HK.. Dat je voor betere kwaliteit betaald is zeker zo. Maar een HK is prima om even mee te starten om te kijken of het wel bevalt.

hallo,
ja dit is het, ten eerste ik weet dat een nitro heli beter is, maar bij ons in de club is het verboden, dus is het voor een beetje in de tuin te vliegen, dus qua lawaai is de elektro veel beter, en ik vlieg al 5 tal jaar met vliegers, en wil nu graag eens een heli uittesten, en daarom wil ik goedkoop starten omdat ik ook niet weet of een heli mij wel ligt, en ook omdat ik redelijk veel geld in mijn vliegers steek, en nu ook op zoek ben achter een auto etc heb ik nu niet zo heel veel geld over voor heli's enzo hé :p

hallo, vandaag geld op paypal gezet, dus over enkele dagen bestellen :d maar zou er eventueel iemand die zo'n hk 450 gt pro belt heeft eens kunnen opmeten hoe groot de lipos maximum kunnen zijn?
alvast bedankt.

Het is toch een cloon van de 450 v2 van align?
Kijk eens naar het origineel, dan zie je ook de maat lipo erbij staan

Bij mijn v2 past een 2200 3cel zo onder de kap

2500 ook, maar dat is echt proppen

in theorie moet het kunnen..
Die max voltage is een beetje gek, dat is nl net geen 3 cel lipo, maar zou geen problemen mogen geven

maar hoe de motor zich op termijn houd, dat is koffiedik kijken..

Wel ff op je tandwielen letten, kan zijn dat de as een tik anders is dan andere motoren (tandwielen moet je niet op willen boren oid)

hallo, hmm de as, er staat 3.175 op en ik heb een tandwiel van 3.17 bestelt, dus dat zou in principe wel moeten gaan denk ik zeker, niet? die 3.17 van het tandwiel zal ook wel 3.175 zijn

Als het niet goed past (gat tandwiel te klein). Motor in een zakje koud laten worden in de diepvries. Met het monteren het tandwiel heet stoken, en over de as schuiven. Als het allemaal weer op kamertemperatuur is, zal de pinion moervast zitten. Schuift de pinion er wel makkelijk overheen, dan kan je het beste locktide gebruiken om de hem vast te zetten. :D ;)

Back