hobbyking heli

ok bedankt, is zeker een goede tip :p en nu maar wachten. Helicopter zijn ze nu in de doos aan het steken. En al de elektronica voor erin zal ook binnenkort verpakt worden, moet nog wachten want de gyro is in backorder. Wanneer ik aan de heli begin zal ik hier een verslagje ervan maken

Dat backorder is wel slecht nieuws, kan evengoed nog maanden duren. Jammer dat het allemaal zo traag verloopt, ben straks al 3 weken aant wachten :(

Wie is nu eigenlijk aan het wachten op de HK401 gyro.
Ik heb nog eentje liggen die op mijn Gaui425 staat, als je wil haal ik er die wel af en stuur ik je die toe.

Mvg,

Luc

tja, alles is al bestelt, en er staat bij dat de gyro weer in stock komt in begin december, dus ik vermoed dat dat wel in één van de komende dagen zal zijn zeker?

Da's jammer, nu moet je op het hele pakket wachten tot dat ene dingetje weer in stock komt,.. :-| Je kan beter bestellen wat er in stock is, en dat ene dingetje nabestellen, of ergens anders vandaan halen. Voor de HK401B betaal je $2,99 verzendkosten,.. :cool:

Er lopen een aantal horror topics over deze gyro op rcgroups.. Mocht je hem perse toch willen kun je de mijne eventueel overnemen. Begin er zelf maar niet aan.

Heb er ook al wat over gelezen, maar ik heb nog niks raars gemerkt toen ik er met de 250 mee vloog!

Wel heb ik de HK401 al een paar keer op hol laten slaan! Dit was dan wel in mn Griffon hovercraft (gelukkig maar) maar de besturing sloeg echt op hol!

Klopt. Je leest ook meestal alleen de negatieve ervaringen. Ik wilde geen risico nemen met m'n 250 dus een HK401 erop gezet. Die ken ik goed. Wil je wel de Assan proberen kun je me een PB sturen. Heb hem hier nieuw liggen.

Hey

No offence, maar esky komt er bij mij niet in ;)
kds vind ik ook maar twijfelachtig, maar die heb ik ook nog nooit in het echt in actie gezien!
HK401B's zou ik zelf houden als ik jou was, zijn toch leuke dingen om zo eens iets te proberen! (denk aan multicopter of in een driftauto of zelfs in een hovercraft)

Groeten

Ach zo help je elkaar. Soms handig. Denk dat iedereen die bouwt wel een doos vol spullen over heeft.

Ik heb er ook bij gezet "(zou ik niet doen)" ;) Dat E-sky ding is echt bagger,.. Als ik iemand kan helpen met een HK401b, omdat hij hem snel nodig heeft dan kan hij er zo eentje van mij overnemen. Daar is dit forum toch voor, elkaar een beetje helpen in de hobby, al denken sommigen daar anders over helaas,.. :shock:

Ik heb natuurlijk een redelijk aantal heli's gebouwd en soms na het bestellen van spul veranderde ik van gedachten qua keuze. Dan hou je wel eens wat over. Best handig. Heb ook nog een paar goedkope servo's liggen. Komen ongetwijfeld een keer van pas maar als iemand snel zo'n ding nodig heeft kan ie ze zo overnemen. Da's juist handig op een forum lijkt me. Ik ga er niet mee leuren hoor :mrgreen:

hallo, eindelijk is de gyro niet meer in backorder, dus denk in één van de volgende dagen dat hij op de post zal gaan. had ook een mail gekregen dat de heli binnen de 24 uur op de post zal gaan, dus ben benieuwd

Back