Hobbyking warehouse in NL?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist een bestelling gedaan, wat servo's. Aan de verzendkosten te zien kun je tot 50 kg binnen Nederland verzenden voor US$ 6. Dat is toch wel interessant, zeker als het assortiment wordt uitgebreid. Ik hoop zelf op de methanol motoren en folie.

Nee, wel duurder. Maar niet zoveel als ik had verwacht.
Prijs vanuit HK is $5.88, ik heb $6.28 betaald. Ik neem aan dat grote en/of zware items een hogere opslag zullen hebben ivm transport.

Oke, ben van plan om nieuwe lipo's te halen. Nu maar denk ik nog even via duitsland bestellen en later kijken hoe duur ze in NL zijn

Zou je er ook nog naar de winkel kunnen of alleen maar via de post?
Mijn vrouw heb ik alvast voorbereid.;)

Bedankt voor de info;) Uit buitenland bestellen doe ik liever niet, maar hier ga ik zeker wel gebruik van maken!

Geen twijfel meer of je pakketje door de douane heen komt zonder kosten...

Je ziet zijn we met z'n alle toch grote afnemers dat het interessant is om dus meteen hierheen te verschepen.

en verzendkosten binnen nederland die je anders niet kan halen, top hoor.. maar als ik geen haast heb toch in china bestellen want de spanning met de douane blijft leuk..

Nederland is een stipje op de kaart. Het zou me niets verbazen dat er niets is en men doet alsof het vanuit NL verzonden wordt via een simpele NL distributie centrum.

Kan vast wel maar dan moeten ze dezelfde prijzen hanteren als de winkels die ze willen kapotconcurreren.

Volgens mij met de wet kopen op afstand moet een adres bekend zijn en lijkt het mij dat de optie van afhalen ook in de optie moet zitten.

Het moet al in de buurt zijn, anders ben je altijd duurder uit t.o.v. verzendkosten.
( tenzij wel heel veel afneemt )

Voordeel is dat je misschien nu goedkoper garantie kan claimen, verzenden naar China was nooit echt een optie.

Nederland is een stipje op de kaart. Het zou me niets verbazen dat er niets is en men doet alsof het vanuit NL verzonden wordt via een simpele NL distributie centrum.

Rotterdam is volgens mij goedkoper om aan te meren en je spullen te distribueren t.o.v. andere landen om ons heen ( ik weet dat Hamburg in ieder geval duurder is )

Dus als ik het goed begrijp.
Je kan nu ook voor weinig in NL bestellen via Hobbyking zonder gezeik met invoerkosten, betalen is gewoon nog steeds via Paypal ?

Toch begrijp ik niet helemaal waarom HobbyKing naar een aantal Europese landen juist vanuit Nederland wil gaan verzenden. Ik heb juist de ervaring dat naar het buitenland verzenden van een pakje vanuit Nederland enorm duur is, omdat er nauwelijks concurrentie bestaat. Probeer maar eens een pakje van 250 gram voordelig naar het buitenland te sturen.

Dat kost een godsvermogen, omdat je dan voor 1750 gram extra betaalt, die je niet verstuurt. En onderstaande prijzen zijn nog zonder track & trace ook. Lang leve de privatisering van de posterijen :bad-words:

<table class="pricelist" width="100%" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"><tbody><tr><td>EUR 1</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 8,50</td><td>10 x Europa 1</td></tr><tr><td>EUR 2</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 10,20</td><td>12 x Europa 1</td></tr><tr><td>EUR 3</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 11,05</td><td>13 x Europa 1</td></tr><tr><td>Wereld</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 17,10</td><td>18 x Wereld 1</td></tr></tbody></table>

Tja misschien omdat er veel uit nederland besteld word. Maar duitsland ligt ernaast dus dat vind ik ook wel wat raar

Containers gaan naar Rotterdam en van daar uit gaan de grote pakketten door naar de rest van Europa. Kleine dingen en lipo's gaan via Dusseldorf en komen per speciale lucht vracht.

gewoon een kwestie van kosten

Toch begrijp ik niet helemaal waarom HobbyKing naar een aantal Europese landen juist vanuit Nederland wil gaan verzenden. Ik heb juist de ervaring dat naar het buitenland verzenden van een pakje vanuit Nederland enorm duur is, omdat er nauwelijks concurrentie bestaat. Probeer maar eens een pakje van 250 gram voordelig naar het buitenland te sturen.

Dat kost een godsvermogen, omdat je dan voor 1750 gram extra betaalt, die je niet verstuurt. En onderstaande prijzen zijn nog zonder track & trace ook. Lang leve de privatisering van de posterijen :bad-words:

<table class="pricelist" width="100%" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"><tbody><tr><td>EUR 1</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 8,50</td><td>10 x Europa 1</td></tr><tr><td>EUR 2</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 10,20</td><td>12 x Europa 1</td></tr><tr><td>EUR 3</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 11,05</td><td>13 x Europa 1</td></tr><tr><td>Wereld</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 17,10</td><td>18 x Wereld 1</td></tr></tbody></table>
Heb je wel eens gekeken wat de verzendkosten vanuit Duitsland naar Nederland zijn? Die zijn nog veel hoger

Ik heb zojuist een bestelling gedaan, wat servo's. Aan de verzendkosten te zien kun je tot 50 kg binnen Nederland verzenden voor US$ 6. Dat is toch wel interessant, zeker als het assortiment wordt uitgebreid. Ik hoop zelf op de methanol motoren en folie.

Zijn ze zeker alweer op. Staat totaal geen servo beschikbaar in nl warehouse.
There are no products available for this category in the warehouse you selected. Try selecting the Global warehouse instead.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back