Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan vast wel maar dan moeten ze dezelfde prijzen hanteren als de winkels die ze willen kapotconcurreren.Zou je er ook nog naar de winkel kunnen of alleen maar via de post?
Grapje zeker? Nederland toplocatie vestigingsplaats bedrijvenJe ziet zijn we met z'n alle toch grote afnemers dat het interessant is om dus meteen hierheen te verschepen.
Kan vast wel maar dan moeten ze dezelfde prijzen hanteren als de winkels die ze willen kapotconcurreren.
Nederland is een stipje op de kaart. Het zou me niets verbazen dat er niets is en men doet alsof het vanuit NL verzonden wordt via een simpele NL distributie centrum.
Heb je wel eens gekeken wat de verzendkosten vanuit Duitsland naar Nederland zijn? Die zijn nog veel hogerToch begrijp ik niet helemaal waarom HobbyKing naar een aantal Europese landen juist vanuit Nederland wil gaan verzenden. Ik heb juist de ervaring dat naar het buitenland verzenden van een pakje vanuit Nederland enorm duur is, omdat er nauwelijks concurrentie bestaat. Probeer maar eens een pakje van 250 gram voordelig naar het buitenland te sturen.
Dat kost een godsvermogen, omdat je dan voor 1750 gram extra betaalt, die je niet verstuurt. En onderstaande prijzen zijn nog zonder track & trace ook. Lang leve de privatisering van de posterijen :bad-words:
<table class="pricelist" width="100%" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"><tbody><tr><td>EUR 1</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 8,50</td><td>10 x Europa 1</td></tr><tr><td>EUR 2</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 10,20</td><td>12 x Europa 1</td></tr><tr><td>EUR 3</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 11,05</td><td>13 x Europa 1</td></tr><tr><td>Wereld</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 17,10</td><td>18 x Wereld 1</td></tr></tbody></table>
Ik heb zojuist een bestelling gedaan, wat servo's. Aan de verzendkosten te zien kun je tot 50 kg binnen Nederland verzenden voor US$ 6. Dat is toch wel interessant, zeker als het assortiment wordt uitgebreid. Ik hoop zelf op de methanol motoren en folie.