Hobbyking warehouse in NL?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vertel mij eens waarom ik minder recht zou hebben om mijn mening te ventileren dan jij de jouwe?

Er zijn mensen die graag hier over discuseren. Met name ik.
Als een 'user; last heeft waar de discussie naar toe gaat kan je net zo goed het draadje niet bezoeken. Want door een slotje te vragen verpest je het voor de anderen die wel graag aan deze discussie participeren.

Dus als jij met je offtopic posts een discussie een heel andere kant op leidt, moet ik voortaan dat draadje maar links laten liggen als ik me daaraan stoor? Als je zonodig het prijsbeleid van de gemiddelde Nederlandse modelbouwshop wilt bespreken/bekritiseren, open daar dan lekker een apart draadje voor.

Dus als jij met je offtopic posts een discussie een heel andere kant op leidt, moet ik voortaan dat draadje maar links laten liggen als ik me daaraan stoor?

Voor die situaties hebben ze een speciaal knopje waarmee je de echte mods oproept:
report.gif

Aan de hand van de laatst geplaatste posts kun je wel voorspellen hoe dit draadje zich verder zal ontwikkelen.

Ik plaatste mijn bericht aangezien ik me stoorde aan het bericht van rcflyfun die zonder HK te noemen in zijn bericht er toch naar verwijst:

'Men wil tegenwoording nu eenmaal alles zo goedkoop mogelijk, geen garantie en geen kwaliteit, en als het defect is bij aankomt tja jammer dan dat is dan maar het risico vind men.
Het was toch al zo goedkoop en men besteld gewoon weer opnieuw of er meteen maar 2 van voor als er weer eentje het niet doet'

Natuurlijk willen wij alles zo goedkoop mogelijk, wil je dit zelf niet dan? Je argument over slechte kwaliteit en service slaat nergens op.

Dus als jij je aan een opmerking van een andere user stoort doe je dat ook?

Voor die situaties hebben ze een speciaal knopje waarmee je de echte mods oproept.
Blijkbaar heeft iemand dat al gedaan (of Burp kwam toevallig zelf een kijkje nemen) en heeft de desbetreffende mod het besluit al genomen dat dit topic dicht kan. Het enige wat ik mij afvroeg is, waarom dat dan niet meteen gebeurt.

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af hoever zo'n distributiecentrum invloed heeft op de (gevoelige) CE gebeuren. Kan HK dit magazijn vol gooien met niet-CE apparatuur onder de mom van tijdelijke opslag en doorvoer?

Ik vind het ook belachelijk, ik vroeg een keer waarom ik zo'n groot bedrag voor een kabeltje moest betalen. De winkelier melde mij dat het een merkt kabeltje is :confused:

Tja.... Ik dacht dat dit al een paar pagina's terug besproken was maar laat ik het anders zeggen:

Deze kabels worden in landen geproduceert door mensen (kinderen?) die zwaar onderbetaalt worden in een toch al lage loon cultuur maar blij zijn een inkomen te hebben. Daarnaast kennen deze mensen geen ontslagvergoedingen, gezondheidzorg, een vakbond, verzekeringen etc. Om dergelijke producten vanuit dat land direct naar de consument zonder tussenhandel te verschepen met nepfacturen die het voor de douane nog moeilijke maakt om zich rijk te rekenen kan jij je kabeltje voor een paar cent kopen.

Maar waarom koop je daar dan ook niet je huis, je auto, je vrouw en alle andere zaken waarvoor je "te veel" betaalt?

+1 !!! Maar dat geldt voor een hoop zaken (denk maar eens aan de H&M, plofkip, illegaal hardhout, etc). Helaas is in de tegenwoordige maatschappij de "IK" factor zo groot geworden dat we niet meer zo om het lot van anderen geven.

En daarmee, zijn we echt off-topic geraakt, hulde en we wachten het slotje af ;)

D'r zit in ieder geval een CE sticker op, ik neem aan dat HK niet zo dom is om die sticker er lukraak op te plakken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back