Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is in de avond neem ik aan?
Hey Jongens,
Even een vraagje, ik zoek een regelaar voor in een tc om 13.5t stock mee te rijden.
Voldoet de 60A Xerun daarvoor?
En zit er nog verschil in de blauwe of zwarte uitvoering?
Ook zie ik dat er bij sommige staat V2 en bij anderen V2.1, beste de V2.1 kopen zeker?
Kris
Nee ander merk motor kopen, bv. speed passion V3.0 13.5t gaat erg goed.Thanks voor je antwoord Roy,
Nee ik ga niet op de Mach buitenbaan rijden, was het maar waar dat er zo'n mooie baan in de buurt zou liggen.
Het is puur om voor de lol af en toe eens bij PK te rijden of een andere indoor.
Het prijsverschil tussen de 60A en 120A versie is toch aanzienlijk dus ben blij dat de 60A versie geschikt is voor mij.
Ohja, is het trouwens aan te raden om de Xerun combo incl motor te nemen of kan ik die beter van een ander merk aanschaffen?
Kris
Hoe los ik dit op, heb alle firmwares al meerdere malen opnieuw ingeladen voor esc en 2 in 1 box.
Door de gebruiksaanwijzing te lezen, en dan te zien dat daar staat dat de settings alleen gewijzigd kunnen worden met de 2 in 1 box...
Echt waar, staat als 1 van de eerste regels in die documents die cobra op rc-tech heeft verspreidt.....
Pas wel een beetje op tegen 1 van de 2 mach pioniers op het gebied van de HW heh...Je bent gewoon "getekined" en kan niet zonder laptop....
Roy, ik geloof je meteen, heb werkelijk geen idee hoe lang je al met HW bezig bent...
Er rijden toch al wel wat meer HW'tjes in het rond, of valt dat eigenlijk een beetje tegen?....
Kom je woensdagavond nog ff langs?...
Doet er ook helemaal niet toe, gewoon slap gelul van mij..
Ben woensdag aanwezig, heb nog wel wat vraagjes...
(zit met 4 nieuwe lipo`s, allemaal beneden de 6Volt...zijn nieuw...lader weigert...)
even op nimh op spanning brengen en dan op LIPO verder.
Ben wel benieuwd waarom, de set met motor is namelijk wel voordeliger als een losse Speed passion motor erbij te kopen...
Kris
Ben wel benieuwd waarom, de set met motor is namelijk wel voordeliger als een losse Speed passion motor erbij te kopen...
Kris