Hoe bouw je een schans.

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
even een ding over de traxxas rustler ik heb hem zelf ook. als ik jou was zou ik wel zorgen dat de auto hooger op zijn wielen staat.op de draagarm ziten gaatjes waarmee je de auto hoger op zij veren zet. ook zou ik een ander zuigertje (dat rondje met een klein gaatje erin zit erbij) in de shok doen. dan duurt het langer voordat de veer ingeveerd is. nou succes

nu al zin in sneeuw, paddles op de slash en gassen maar, dit jaar heb ik trouwens voor het eerst een 1/8 4wd buggy voor in de sneeuw, dat word egt wel lol :D

ik heb er ook zin in,

op een eenofandere manier ben ik verslaafd aan sneeuwkettingen te maken:D ik wil er eigenlijk zelfs ski's op zetten, moet ook leuk zijn! maar ik vind dingen het allerleukst als je het zelf maakt...

Iemand toevallig een ideetje om de servo van mijn tamiya df02 een beetje waterdicht ter maken? regelaar en ontvanger heb ik een soort van plastiek zakje rond gedaan, maar dat lukt niet met de servo aangezien die ergens tussen geklemt zit... Ga mij volgende week ook sand paddles maken en miss ook wel sneeuwkettingen proberen maken, lijkt me tof!

Mvg, Sander Dk.

sand paddles maken? hoe wil je dat dan doen? maar die servo zou ik eigenlijk niet weten, is daar helemaal niets voor te koop, mischien soortvan overtrays ofzo?

Nee, niets over te vinden en, ik had dat van die sneeuwkettingen en sand paddles wat door elkaar getypt blijkbaar, maar wat voor banden kan ik er het best vooraan opleggen? In combinatie met achteraan sand paw banden.

Mvg, Sander Dk.

@geertG,

heb een foto gevonden van iemand die ski's voor zijn auto heeft gemaakt, lijkt me ook wel tof,
699750d1296106630-slash-sand-paddle-tires-snow-skies-dsc02837.jpg

Ik zal is proberen er een ballon rond te doen maar vrees dat dit moeilijk gaat worden..

Mvg, Sander Dk.

bij een servo moet je gewoon een beetje kit op de schroefjes aan de onderkant en de naad doen. dan zijn ze vrijwel waterdicht.

Weet er iemand toevallig welke sand paw's ik op mijn slash kan hebben? ik wil er een baja bug kap op zetten met van die sand paw's, maar speciale slash paw's vind ik niet mooi..

gr. Geert

Back