Hoe bouw je een schans.

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Het ziet er niet zo moeilijk uit hoor.
Je moet gewoon 4 lange latten aan elkaar bevestigen met met een paar korte latten.
Je zet dan gewoon op die korte latten een hoekprofieltje en die schroef je op de gewenste hoogte vast op de lange latten en dan doe je daar karton of zo iets overheen.
En klaar was het hondje;)

Zoiets ongeveer, en dan moeten er nog 2 scharnieren op de punten. Als je naar de foto's kijkt zie je het duidelijk.

En als ik niet genoeg grip heb koop ik grof schuurpapier, en dan zet ik dat in het karton vast

Geen schuurpapier erop hangen... Das nog ergens dan asfalt rijden rofl.
Ga naar het containerpark en neem daar een mat mee en spijker die op je schans. Of vraag aan je familie als ze nog oude matten hebben.
Daarmee zou je een mooie tafel kunnen maken en mat is ook zacht voor je chasis bij het doorslaan.

Lol? Een plaats waar je je afgedankte spullen naartoe doet. En van daaruit gaan ze naar naar plaatsen om te verwerken/recycleren.
Als wij in de zomer ons gras afrijden doe we dat naar een containerpark. Als rot kastje heb staan dat ik niet meer moet hebben gaat dat naar het containerpark. Afval van bouwmaterialen gaat naar het containerpark.
Ongeveer door wat het is?

Definitie uit de vandale:

containerpark:
con·tai·ner·park het; o -en (Belg) gemeentelijk inzamelpunt voor huishoudelijk afval

Nee, die hebben we hier niet. Omdat al het vuil bij elkaar gaat, dus het wordt niet gescheiden. En je mag daar ook niet naar binnen. En al zou je het wel mogen, dan zou je het niet WILLEN.

En kap er eens mee om Bakpao te zeggen want je weet heel goed dat het Bacau is.

Goedendag verder.

Back