K
Klinker
Guest
Heey ja vangen kan natuurlijk ook, dankje voor de tip.
Heb je nog meet tips.
Heb je nog meet tips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tanja zei:Dat wordt geen goede landing. Zeker nog nooit van Afvangen gehoord?
:rolling: Nee dus... :lol: :roll:Klinker zei:Heey ja vangen kan natuurlijk ook, dankje voor de tip.
Alleen maar in het weekend???Klinker zei:Het is toch saai, als je op vaststaande tijden en alleen in het weekend
Hier klopt iets niet, jij vliegt nu toch ook op 1 plek??, waarom is dat dan een reden om niet bij een club lid te worden?Klinker zei:telkens in dezelfde omgeving je vliegtuigje kan laten opstijgen,
Tsss, bij mij is dat +\-34KM!!!, en ik ga echt niet zo maar vliegen hoor!Klinker zei:Ik wordt wel bang van jullie gepraat allemaal, dat vliegveldje ligt ongeveer op 4 a 5 km van de plek waar ik loop te hobbyen.
Zin maken...Klinker zei:er is hier ook een vliegclub, maar daar had ik nog geen zin aan
waar staat dat / wie heeft je dat verteld? :roll:Klinker zei:ik dacht dat je met electrovliegtuigen tot 1,5 kilo vrij mocht vliegen, mits je veilige afstand bewaard.
je bent gek!!!!
Waarom is het campusterrein niet zo goed, teveel bos er omheen?
Ben ik ook aan het doen, maar of ik er thuis mee ga vliegen??Tadango zei:Eerst leren op een club. Dan na 2 jaar ofzo kan je eens een klein park flyertje voor thuis kopen en daar mee in de achtertuin vliegen.