hoe het beste te beginnen met een 450 size heli

Die vent wist wel wat hij wegdeed dan....
Ik hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt: meestal weegt uiteindelijk de lage prijs niet op tegen de frustratie die je als beginner hebt van dit soort machines.

Hopelijk komt het allemaal goed....

Groet, Bert

de heli gaat vandaag naar rc flyfun toe om getrimd te worden,en hun zijden ook mocht ze iets tegen komen word ik gebeld dus als ik niet gebeld word dan zou het allemaal wel goed zijn

Lastig om zo met de hobby te beginnen hoor, zorg wel dat je heli echt veilig is voordat je gaat vliegen, dit is niet meer het speelgoed segment.

Verstuurd vanaf de maan

ik kijk ook zeker wel uit en ga geen dingen doen die ik niet kan

Da's een grappige "contradiction of terms"....

Als je begint met helivliegen, ga je per definitie iets doen wat je (nog) niet kunt....

Geintje natuurlijk, maar pas donders op, want het kan heus wel, maar de dingen hebben in deze hobby voor beginners de neiging heel snel uit de hand te lopen....

Groet, Bert

Ja voor je het weet heb je er 7:mrgreen:

Ook dat.... (of 8.... of 9....) En het word "vervelender" naarmate ze groter worden....

full

9 heli's, 2 terreinwagens, 1 vliegtuig, een gitaar en een halve motorfiets (1:1)....

Oh ja.... ook nog twee antieke houten telefoons :D

Groet, Bert

Laatst bewerkt door een moderator:
Da's het kamertje waar die dingen staan als ik op zee zit. Normaal staan ze in de woonkamer.

Afgelopen verlof bezig geweest de garage geschikt te maken om de heli's permanent neer te zetten (dat kamertje krijgt andere bestemming, en 9 heli's in de woonkamer.... :?

De verrassing was best wel groot toen ze zei dat ik ze gerust in de woonkamer mocht laten staan....

Maar ik denk dat ik haar toch maar heel vriendelijk ga vragen om er niet omheen te poetsen.... Doe ik wel als ik weer terug kom....

Groet, Bert

Maar ik denk dat ik haar toch maar heel vriendelijk ga vragen om er niet omheen te poetsen.... Doe ik wel als ik weer terug kom....

Groet, Bert

haha dat zou ik ook doen...
bij mij staan de heli's ook in de woonkamer , ikzelf en mijn vrouwtje zijn er niet zo blij mee maarja plaats gebrek he :p
dus zoekend na een nieuw groter huis met een kamertje voor mezelf , waar ik de heli's kan opslaan en waar ik kan sleutelen....
en een nog groter voordeel, ik hoef niet steeds alles op te ruimen als ik even geen zin meer heb om te sleutelen....geeft z'n rommel op de eettafel :mrgreen:

Nick

Back