D
djorkaef
Guest
Vroeg ik me af wat het meest gebruikelijk is, merk vaak verschillen. Zelf doe ik het met mijn duimen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
RC_junk zei:wat ik begrepen heb is dat als je met je duim en wijsvinger je sticks bestuurt, je het dan zogenaamd betre kon besturen klopt dit ??
aviador zei:ik vlieg beide, pinch (wijsvingers en duimen) is wat precieser dan met alleen de duimen, maar je kan ook een stuk minder uitslag geven. als ik wat rustig ga hoveren en rondvliegen gebruik ik pinch, als ik 3d ga vliegen gebruik ik alleen mijn duimen.
narfer007 zei:Ik vlieg met duim en wijsvinger, dit geeft mij meer gevoel in de sticks. Zelfs met een X-twin of Piccoz pak ik de sticks zo vast.![]()
Maar ik vraag me toch af wat de toppic starter bedoeld met: "iets anders" in zijn Poll
philippefeij zei:aviador zei:ik vlieg beide, pinch (wijsvingers en duimen) is wat precieser dan met alleen de duimen, maar je kan ook een stuk minder uitslag geven. als ik wat rustig ga hoveren en rondvliegen gebruik ik pinch, als ik 3d ga vliegen gebruik ik alleen mijn duimen.
Dat is helemaal apart, zowel pinch als met duimen vliegen 8O
Qua precisie en maximale uitslag maakt het echt niks uit of je pincht of thumbt!