Hoe kan Postnl nu een pakket kwijtraken?

Ah.. Jij bent dus mede eigenaar.

We moeten het ook weer niet te moeilijk willen maken.
Als jij nu even op en neer rijdt naar Priestewitz en mijn pakje weer mee terug neemt, is alles weer goed.
De andere optie is dat ik het op Prowings zelf ophaal.

Maar als ik in jouw schoenen zou staan zou dat mijn eer te na zijn. :D
 
Het wordt al maar gekker.
postnl.JPG

Vandaag pakket ontvangen in de papier Kliko...
Geluk gehad, want de buren zetten die zo af en toe aan de straat voor elkaar...
 
Oh, doen ze bij mij ook regelmatig hoor... Als het droog blijft, er soms gewoon op, maar als het regenachtig is, er in....

Ben allang blij dat ze hem niet in de gewone kliko of de GFT bak leggen :D :D :D
 
Laatst een tablet besteld bij Media markt, zou de volgende dag bezorgd worden. Ja, 4 dagen later dus. Volgens Media markt heeft post nl problemen.
 
Rhelie,
Laatst een tablet besteld bij Media markt, zou de volgende dag bezorgd worden.
Ja, 4 dagen later dus.
Volgens Media markt heeft post nl problemen.

Ik zou zeggen drie hebben een probleem:
Media markt heeft een pakket bezorger met problemen.
De pakketbezorger heeft een probleem dat hij niet volgens toezegging kan bezorgen.
De klant heeft een probleem,
hij zit op een besteld en mogelijk al betaald pakket te wachten.
Wanneer komt het?
Komt het uberhaupt nog?
Etc. etc...
Dat is balen.

Willum
 
Teleurstelling bij de klant, en Mediamarkt komt zijn belofte niet na. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
 
Het zou zaterdag bezorgt worden. Dat is niet gelukt.

Vandaag ook weer vertraagd. (?) ja ja.

Edit: Op aanraden van de minst foute Brabander, de directe link/informatie verwijderd.

Het gaat hier echter wel om een stukje werelderfgoed.
De laatste, uit voorraad, geleverde Holiday 280 !
Er zijn vast moorden voor minder gepleegd. :mad:

Nou ja... Post NL geeft je in ieder geval de gelegenheid om het pakket 'van stap tot stap' te volgen.
Sneller gaat het waarschijnlijk ook niet...:frustie:
 
Het is niet de bedoeling dat op het MBF forum bedrijven worden afgekraakt, c.q. veroordeeld worden.

Klachten/geschillen dienen te worden afgehandeld met de bedrijven zelf en niet hier op het MBF forum.
Bovendien worden er privé gegevens getoond, dit is niet echt handig, i.v.m. frauderen, misbruik maken van de gegevens.
 
"Ein Trucker,
Het is niet de bedoeling dat op het MBF forum bedrijven worden afgekraakt, c.q. veroordeeld worden.
Klachten/geschillen dienen te worden afgehandeld met de bedrijven zelf en niet hier op het MBF forum.

Wij delen hier kennis en ervaring.
Niet alles is te bejubelen wat modelbouwers ervaren. Voor sommige mensen weegt iets gelijk zwaar, anderen pakken zaken lichter op.
Dus ook schijnbaar met regelmaat pakketbezorging, door wie dan ook. Hier vaker te lezen.
Pakketbezorging door wie dan ook is vaker het nieuws. Er zijn steeds meerderen redenen aan te voeren waarom.
Het is lastig. Maar, ik weet zeker dat iedereen z'n best doet.

Het forum steld de regels voor deelname hier. Het forum kan ingrijpen.
Ik zou niet willen dat het forum een gerechtelijke procedure aan haar broek krijgt.

Leveranciers samen met door hun pakketbezorger kunnen vandaag weer laten zien dat het geen probleem is.
Ik verwacht een bestelling.
Begrijpelijk dat ik hier geen verslag van ga doen.

Problemen, klachten, ongenoegen zelfs tevredenheid bespreek ik met die, die het aangaan.
Lofzang en trompetgeschal natuurlijk van het hoogste dak.

Veel modelbouwplezier
Willum
 
"WillydeWoofer,
De oplossing:
Een ondergronds systeem van pijpleidingen.
Dat ik daar niet eerder op gekomen ben :D.


Ik hoor hier nooit iets van mensen die zelf hun bestelling ophalen en daar iets of delen van kwijt raken.
Ook dat kan gebeuren.

En als die pijpleiding (ondergronds of bovengronds) lekt, of zelfs kapot gaat wat dan?
Zo zie je maar, het is echt niet makkelijk.
Modelbouwers hebben het zwaar.

Veel modelbouwplezier
Willum
 
"WillydeWoofer,
U zit ook in de muziek?


Nee helaas,
ik zit niet in de muziek.
Ik hoor en beleef het graag.
Dat maak ik hier af en toe ook publiek.

Veel modelbouwplezier
Willum
 
Het is niet de bedoeling dat op het MBF forum bedrijven worden afgekraakt, c.q. veroordeeld worden.
Dit topic loopt al ruim 3 jaar.
Er wordt nog steeds aangetoond dat er niets is verbeterd met onder andere postNL
Zelfs bedrijven melden dat ze een andere koerier inschakelen om hun pakketjes te laten verzorgen.
En nu opeens zou er niets meer over gezegd mogen worden?. . .
 
"Baggeraar,
Dit topic loopt al ruim 3 jaar.
Er wordt nog steeds aangetoond dat er niets is verbeterd met onder andere postNL
Zelfs bedrijven melden dat ze een andere koerier inschakelen om hun pakketjes te laten verzorgen.
En nu opeens zou er niets meer over gezegd mogen worden?. . .


Bedrijven of personen die ongenoegen opleveren voor forumleden kunnen en mogen hier niet met naam en toenaam genoemd worden.
Zelfs mogen er geen aanduidingen in deze gemaakt worden.
Forumleiding beslist.
Ook zo mogen er geen bedrijven genoemd worden in een verhaaltje
waarvoor bewust of onbewust reclame gemaakt gaat worden.

Of heb ik het mis?
Dat het toch gebeurt...

Maar het gaat toch om het modelbouwen.

Veel modelbouwplezier,
willum
 
Ik kan de forumregels niet eens meer vinden.
Vroeger had een moderator nog weleens een linkje in zijn handtekening staan.............
Ik ben van mening dat in het geval van de firma P er geen schade ontstaat, wanneer er op dit forum nog wat extra over gezegd wordt.
Het internet staat namelijk vol over hun geweldige service.....
En hoe meer er op verschillende plaatsen over geklaagd wordt des te groter is de kans dat ze het zich een keer gaan aantrekken.
Het gaat hier niet om een "hobbyist" die op een zolderkamertje een webshop runt.

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/postnl/details?companyId=981c5cd1-f55e-4f78-8ce8-e80834fa57ae

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/klachten-over-postnl

https://www.ad.nl/economie/het-regent-klachten-over-pakketbezorging-postnl~a02de33b/

https://www.rtlz.nl/beurs/bedrijven...entenbond-klaar-met-postnl-om-pakketbezorging

https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/pakketten-pleite-in-de-post-postnl-reageert-op-klachten/

https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/stortvloed-aan-klachten-over-postnl

en zo gaat het maar door.
 
Bezorgers verdienen zo weinig, dat ze vreselijk moeten haasten.
Zouden wij meer willen betalen als de service verbeterde?
Uiteindelijk draait alles om geld.
 
"WillydeWoofer,]
Bezorgers verdienen zo weinig, dat ze vreselijk moeten haasten.


Over de bezorgers geen kwaad woord.
Tref ze iedere dag. Zij doen hun best.
Vaak super aardig, geweldig toch.

willum
 
Back
Top