Bij ons gaat het meestal wel goed.
Bezorger is een vriendelijke man, en voor brievenpost een uiterst vriendelijke dame.
Bezorger van pakketjes is echter soms wat te makkelijk.... hij legt pakketten onder de carport.
Je zou zeggen: prima toch? Dan heb je je pakketje lekker snel ipv dat het de volgende dag weer wordt aangeboden, of dat je het op moet halen bij een afhaal punt.
KLOPT! Echter...... onder de carport is vanaf de straat vol in het zicht, ik heb het gehad dat er voor letterlijk 300 euro aan accu's in een pakket zaten, en dat doosje stond doodleuk vol in het zicht onder de carport naast het huis....
aantal keren al een klacht hierover in gediend (wel met de vermelding: fijn dat de bezorger graag zo snel mogelijk mijn pakketje bij mij wil krijgen) en dit zou met de bezorger besproken worden, maar hij blijft het doen.... nu al de laatste 5 pakketjes doet hij het steeds.Niet bij de buren afgeven, maar vol in het zicht voor iedereen, ook al moet er persoonlijk voor getekend worden, en mag het dus niet door iemand anders dan mijzelf aangenomen worden.
volgende keer met een duur pakket eens gewoon zeggen dat het pakket foetsie is, kijken hoe ze daar op reageren bij P.....
want iedereen kan de oprit oplopen, en het pakket zo mee pakken....